لاله افتخاری:

روحانی حلال مشکلات اقتصادی نیست

کدخبر: 2362777

عضو شورای مرکزی موتلفه گفت:دولت درحالی باعنوان تدبیر وامید روی کار آمد که به نظر می‌رسد امروز خلاف هر دوی آنها محقق شده است؛یعنی نه تدبیری در کار اداره کشور می‌بینیم ونه امیدی ایجاد شده است.

لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره بی سامانی اقتصاد کشور و ارجاع این مشکلات به کاخ سفید از طرف رئیس جمهور، گفت: اظهارات اخیر رئیس جمهور در واقع یک فرافکنی است و به نحوی می‌توان گفت که همسو با مشی و مرام او و دولت است.

وی افزود: واقعیت اظهارات رئیس جمهور این است که اگر ما دست دوستی به آمریکا بدهیم مشکلات ما حل می‌شود، چنانکه همه مشکلات ما هم زیر سر آنهاست.

این فعال سیاسی تاکید کرد: قاطبه کارشناسان کشور معتقدند که حدود ۲۰ درصد مشکلات ما به بحث تحریم‌های آمریکا مربوط است و ۸۰ درصد مربوط به قدرت اداره کشور است و ربطی به تحریم‌های خارجی ندارد.

افتخاری اظهار داشت: دولت در حالی با شعار و عنوان تدبیر و امید روی کار آمد که به نظر می‌رسد امروز خلاف هر دوی آنها محقق شده است؛ یعنی نه تدبیری در کار اداره کشور می‌بینیم و نه امیدی در کشور ایجاد شده، بلکه می‌بینیم ناامیدی را بر کشور حاکم کردند.

وی گفت: بسیاری از اقدامات دولت مصداق واضح بی تدبیری است؛ مثلاً اقدام نابهنگام در برکناری وزیر صنعت در شرایط دشوار و معطل کردن یک وزارتخانه مهم که دیگر ربطی به تحریم آمریکا ندارد!

این فعال سیاسی تاکید کرد: به نظر می‌رسد که رئیس جمهور از اداره کشور مستاصل شده و به جای آنکه به استیصال خود اعتراف کند به دنبال مقصر می‌گردد و دائماً مشکلات را به جاهای دیگر ارجاع می‌دهد و در این میان گاهی آمریکا را مقصر می‌داند و گاهی مجلس را که ۴ ماه بیشتر نیست که روی کار آمده است.

افتخاری افزود: به نظر من بهترین اقدام این است که آقای رئیس جمهور با صداقت به مردم بگوید که نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

وی با اشاره به اینکه به گفته وزیر بهداشت بخشی از بودجه تخصیص داده شده به وزارت بهداشت از سوی مقام معظم رهبری به این وزارتخانه نرسیده است، تاکید کرد: دولت اعلام می‌کند که نمی‌تواند به تنهایی همه مشکلات را حل کند، به فرض این را از دولت بپذیریم اما دست کم انتظار می‌رود که اعتبار یک وزارتخانه به دست وزیرش برسد.

نماینده ادوار مجلس گفت: رئیس جمهور به جای اینکه دنبال مقصر وضع فعلی باشد مسئولیت اقدامات خود را بپذیرد و در این ماه‌های پایانی صادقانه با مردم مواجه شود، چون همه می‌دانند که او مقصر است و باید تیم اقتصادی را به کار می‌گرفت که از پس اداره معیشت مردم بر بیایند.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: