یک مقام استقلال: سرمربی مشخص نشده است

کدخبر: 2362751

مشاور عالی باشگاه استقلال گفت: تا این لحظه سرمربی استقلال انتخاب نشده است اما قطعا این اتفاق تا فردا (سه‌شنبه) رخ خواهد داد.

بهمن نیکخو روز دوشنبه در خصوص اینکه گفته می‌شود، «محمود فکری» به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده است، گفت: تا این لحظه هیچ فردی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشده است و محمود فکری هم یکی از گزینه‌های جدی ما است.

وی تاکید کرد: باشگاه استقلال نهایتا فردا سرمربی خود را انتخاب می‌کند و به دنبال این هستیم تا تیم را برای حضور قدرتمند در لیگ آماده کنیم.

مشاور عالی باشگاه استقلال گفت: ما در کنار انتخاب سرمربی استقلال که موضوع بسیار مهمی است به مسایل مهم دیگری هم ورود کردیم و به امید خدا در تلاش هستیم تا مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا حضور الکساندر نوری در راس کادرفنی استقلال منتفی است، اظهار داشت: حضور نوری هنوز منتفی نیست و سرپرست باشگاه در حال مذاکره با تمام گزینه‌های خود هستیم.

مشاور عالی باشگاه استقلال در خصوص اینکه شنیده می شود محمود فکری از گزینه‌های دیگر به نیمکت استقلال نزدیک تر است، تصریح کرد: من هم این موضوع را از رسانه‌ها شنیدم اما تا جایی که من اطلاع دارم مسوولان باشگاه در حال مذاکره با تمام گزینه‌ها هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فرهاد مجیدی هم همچنان شانسی برای نشستن روی نیمکت استقلال دارد، گفت: قطعا او هم یکی از گزینه‌های پرشانس ما است. تمام تلاش مسوولان باشگاه استقلال این است که خواسته‌های هواداران در تیم برآورده شود.

نیکخو ادامه داد: امروز در وزارت ورزش و جوانان جلسات مهمی با معاونین وزارت ورزش داشتیم و همه از استقلال حمایت می‌کنند تا به روند خوب خود بازگردد و مطالبات خود را زنده کنیم.

«خبرگزاری ایرنا»

ارسال نظر: