آقاتهرانی: کدخدا اعتنایی به غرب باوران نکرد

کدخبر: 2362727

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید دارد که با نگاه به توان داخلی می توان مشکلات را حل کرد اما عده ای با نادانی می‌خواهند حل مشکلات کشور را به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره بزنند.

مرتضی آقاتهرانی در واکنش به گره زدن حل مشکلات کشور به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: دولت با نگاه به بیرون کشور را در وضعیت نامناسبی قرار داده و مردمی هم که به این دولت رای داده اند ناراضی هستند، همه امور از دستشان در رفته، چرا که از همان اول گفتند باید هوای کدخدا را داشته باشیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: با وجود نگاه به بیرون، کدخدا هیچ اعتنایی به آن ها نکرده و نمی کند، کدخدا به مردم آمریکا هم اعتنا نمی کند. آمریکا در مدیریت شیوع کرونا باعث کشته شدن تعداد زیادی از مردم شد، حالا توقع دارید چنین دولتی به شما خدمت کند، گره زدن حل مشکلات به نتیجه انتخابات آمریکا عین نادانی است.

وی اظهار داشت: ۷ سال با این دیدگاه مملکت را اداره کردند و کشور را به نابودی کشاندند، در حالی که جوانان کشور در هر عرصه ای ورود کردند، موضوعات را با قدرت پیش بردند. جوانان از هر جهت در مباحث نانو، طب و بهداشت، دفاعی و غیره رشد کرده اند و با وجود چنین توانایی‌هایی، کشور را رها کرده اند و می خواهند "بایدن" در آمریکا رئیس جمهور شود تا مشکلات حل شود.

این نماینده مجلس عنوان کرد: کدام یک از دولت های خارجی به فکر ایران بوده اند؟ سوال مهم تر این است که چرا باید به فکر منافع ایران باشند؟ آمریکایی ها اگر خیلی هنر کنند به دنبال تحقق منافع خاص خود هستند.

آقاتهرانی در ادامه با بیان اینکه نگاه به خارج اشتباهی است که در دولتمردان ما رقم خورده است، گفت: در جریان برجام می گفتند آمریکا مهم است، بعد از اینکه ترامپ از توافق هسته ای خارج شد، دل به اروپا بستند و ۲ سال کشور را معطل کردند که اروپایی ها کاری از پیش ببرند اما اتفاقی رخ نداد، اکنون هم منتظر هستند "بایدن" از سبد رای انتخابات آمریکا بیرون بیاید تا شاید گره ای از مشکلات کشور باز شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: ترامپ و بایدن سر و ته یک کرباس هستند و منافع خود را دنبال می کند نه منافع ایران را، به ویژه اینکه ایران اسلامی از ابتدای نقلاب با شعار مرگ بر آمریکا شروع کرده است. آنها می دانند ما که هستیم و ما هم می دانیم آنها چه روحیه‌ای دارند، اما برخی از دولتمردان می‌خواهند کشور را بفروشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: چند ماه باقی مانده از عمر دولت را تحمل می‌کنیم و امیدواریم نیروهای کاری که نگاه به داخل دارد پای کار بیاید و مشکلات کشور را با جوانان برطرف کند.

«خانه ملت»

ارسال نظر: