واکنش گل‌محمدی به خبر استعفایش؛ فعلا کاممان شیرین است

کدخبر: 2362678

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید نمی‌خواهد فعلا درباره مشکلات تیمش صحبت کند.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازگشت کاروان این تیم به ایران، در فرودگاه امام خمینی و در جمع خبرنگاران درباره صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: اول باید خدا را شکر کنم. لطف خدا شامل حال ما شد و خیلی به ما کمک کرد. با تمام مشکلات به قطر رفتیم و ادامه دادیم. مشکلاتی قبل از خروج از کشور داشتیم. ما حتی مشکلات خروج از کشور هم داشتیم. بازی‌های ما سخت شروع شد چون تیم آخر جدول بودیم. توانستیم به عنوان تیم اول صعود کینم و بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان با غیرت بازی کردند و همت کردند و شرف و آبرو گذاشتند و خیلی تلاش کردند تا از گروه صعود کنیم. در مراحل بعدی هم تیم‌های السد، پاختاکور و النصر تیم‌های خیلی خوبی بوند. این‌ها غول‌های آسیا هستند. این تیم‌ها اسیر غیرت بازیکنان و دعای هوداران‌مان شدند. از همه هواداران تشکر می‌کنم که از ما به خوبی استقبال کردند.

او ادامه داد: از پیشکسوتان هم تشکر می‌کنم که امشب به اینجا آمدند و ما را شرمنده کردند. وظیفه ما بود که به دست‌بوسی آن‌ها برویم. آقای پروین عزیز، ‌آقای کلانی و آقای خوردبین واقعا ما را شرمنده کردند. از طرف فدراسیون هم آقای نبی به اینجا آمدند. من از تک‌تک‌شان ممنونم. به خاطر این استقبال از طرف پیشکسوتان پرسپولیس و بزرگان فوتبال ایران غافلگیر شدم.

گل‌محمدی درباره اخبار مربوط به استعفایش هم گفت: الان نمی‌خواهم زیاد درباره مشکلات صحبت کنم. مشکلات زیادی بوده و الان هم هست. باید ببینیم در این چند روزه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. دوست داریم هواداران با آرامش از صعودمان به فینال لذت ببرند. فکر می‌کنم فرصت هست تا درباره این مسائل صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا به باشگاه نامه استعفا داده است یا خیر هم توضیح داد: این چند روز هم فرصت استراحت و هم فکر کردن بیشتر وجود دارد. منتظریم باشگاه به تعهداتش عمل کند. امیدواریم که اتفاقات خوبی برای باشگاه رخ بدهد. بازیکنان گلایه دارند. من هم گلایه دارم ولی الان زمانش نیست و فرصت برای حرف زدن درباره این مسائل هست. الان نمی‌خواهم با احساسات هواداران بازی شود. اجازه بدهیم از رسیدن به فینال لذت ببرند.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: