اهمیت پوست در زیبایی فرد

کدخبر: 2362605

شادابی پوست یکی از عوامل موثر در زیبایی هر فرد است اما نکته قابل توجه این است که زیبایی و شادابی پوست برای همیشه دوام ندارد و با گذر زمان و بالا رفتن سن پوست نازک شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست میدهد در نتیجه چین و چروک ها روی پوست صورت ظاهر میشود و پوست دیگر آن طراوت و شادابی سابق را نخواهد داشت یکی از روش های موثر برای جوان سازی پوست روش لیفت با نخ است که متدی نسبتا جدید است که به دلیل عوارض جانبی بسیار کم آن امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نسیم آنلاین : شادابی پوست یکی از عوامل موثر در زیبایی هر فرد است اما نکته قابل توجه این است که زیبایی و شادابی پوست برای همیشه دوام ندارد و با گذر زمان و بالا رفتن سن پوست نازک شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست میدهد در نتیجه چین و چروک ها روی پوست صورت ظاهر میشود و پوست دیگر آن طراوت و شادابی سابق را نخواهد داشت یکی از روش های موثر برای جوان سازی پوست روش لیفت با نخ است که متدی نسبتا جدید است که به دلیل عوارض جانبی بسیار کم آن امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

لیفت با نخ چگونه انجام میشود؟

مراحل درمان لیفت صورت با نخ دکتر حاتمی به این گونه است که ابتدا قسمت هایی از پوست صورت که قرار است لیفت(کشیده) شوند را علامت گذاری میکند سپس این قسمت ها را با استفاده از بی حس کننده موضعی، بی حس میکند بعد از بی حسی پزشک یک سوزن نازک را با نخی که به آن متصل است به پوست شما وارد میکند و آن را از زیر سطح پوست عبور میدهد سپس این نخ به منظور کشیدن و صاف کردن پوست کشیده میشود.در حین انجام این عمل نخ از لایه های بالایی و میانی اپیدرم رد میشود و پس از ثابت شدن ناحیه خاصی از صورت را میکشد تمام این مراحل در مدت زمانی کمتر از یک ساعت انجام میشوند.

کاربرد های روش لیفت با نخ :

این متد را میتوان در نواحی ابرو و پلک برای بالا کشیدن پلک در افرادی که افتادگی پلک دارند انجام داد در حالیکه انجام عمل جراحی لیفت در ناحیه چشم ممنوع است اما لیفت با نخ به دلیل بی خطر بودن آن حتی در مناطق حساس نیز مجاز است.

لیفت با نخ به صاف شدن سطح پوست و از بین بردن چین و چروک ها کمک زیادی میکند.

از این روش همچنین برای بالا کشیدن و سفت کردن سینه ها به خصوص پس از بارداری و کاهش وزن که با افتادگی سینه ها همراه است،استفاده میشود. به شما پیشنهاد میکنیم برای انجام این تکنیک به بهترین کلینیک پوست در تهران مراجعه کنید.

این روش برای افراد بین 25 تا 45 سال بسیار کارآمد است چون علائم اولیه پیری در پوست را کاملا از بین میبرد از طرفی افراد با سن بالاتر نیز میتوانند برای کاهش چین و چروک و افتادگی پوست خود میتوانند از این روش استفاده کنند.

تفاوت بین عمل لیفت صورت و لیفت با نخ چیست؟

لیفت صورت در واقع یک عمل جراحی است که برای از بین بردن چین و چروک و شلی پوست از آن استفاده میشود در این روش فرد تحت بیهوشی قرار میگیرد و طی این عمل قسمتی از پوست صورت توسط جراح برش داده میشود و بعد از برش دادن پوست اضافی این قسمت با استفاده از بخیه بسته میشود و این باعث میشود پوست کشیده و در نتیجه صاف شود کسانی که روش جراحی لیفت صورت را انتخاب میکنند برای بهبودی کامل و مشاهده نتیجه نهایی به چند هفته تا چند ماه زمان احتیاج دارند.

اما روش لیفت با نخ تحت بی حسی موضعی انجام شده و نیز بدون هیچگونه برش و آسیب صورت میگیرد در این روش فرد بلافاصله پس از اتمام فرآیند میتواند به زندگی و فعالیت های عادی خود برگردد و نتایج بعد از تمام شدن فرآیند کاملا قابل مشاهده است همچنین اگر فرد از نتیجه کار رضایت نداشت جراح میتواند به راحتی محل نخ را دوباره تنظیم کند یا حتی آن را با نخ دیگری جایگزین کند.نکته قابل توجه دیگر که این روش در مقایسه با عمل جراحی لیفت صورت کاملا مقرون به صرفه است.

مزایای استفاده از روش لیفت با نخ :

مهمترین مزیت این روش طبیعی بودن نتیجه کار است به عنوان مثال جراحی لیفت صورت اپیدرم پوست را به حدی میکشد که چهره حالت غیرطبیعی میگیرد و فرم لب ها و گونه ها تغییر میکند اما روش لیفت با نخ پوست را صاف و شاداب میکند بدون این که فرم چهره فرد تغییر کند و حالت غیرطبیعی به خود بگیرد. البته که باید بگوییم هزینه لیفت بینی بدون جراحی نیز بسیار کم تر از باقی روش ها می باشد.

بررسی ها ثابت کرده است که لیفت با نخ هیچ گونه عارضه جانبی ندارد و دوره نقاهت فرد حداکثر 4 روز است.در این مدت آثار این عمل روی پوست فرد کاملا از بین میرود و سوراخ های ریز ایجاد شده روی پوست به هیچ وجه قابل تشخیص نیستند به علاوه نخ های مورد استفاده در این روش کاملا ایمن هستند و در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرند.

این روش بسیار کم خطر است و پس از لیفت با نخ خطر ایجاد کبودی،خونریزی،زخم یا سایر عوارض وجود ندارد بنابراین نیازی به استفاده از داروهای قوی ضد درد پس از انجام این فرآیند نیست.در موارد بسیار نادر ممکن است عفونت جزئی در نقطه ای از پوست که در آن لیفت انجام گرفته اتفاق بیافتد که حتی در این صورت هم بخیه ها به راحتی برداشته میشوند و مشکلی برای بیمار ایجاد نمیشود

نکته نهایی این که انجام لیفت صورت با نخ بسیار راحت تر و کم هزینه تر از عمل جراحی لیفت صورت است.

ارسال نظر: