ولادیمیر پوتین می‌خواهد خود را در برابر کرونا واکسینه کند

کدخبر: 2362554

سخنگوی کرملین تأیید کرد که رئیس جمهوری روسیه قصد دارد خود را علیه ویروس کرونا واکسینه کند و افزود: ولادیمیر پوتین خود در این باره تصمیم می‌گیرد و هر زمان که اتفاق افتاد، به اطلاع مردم خواهد رسید.

"دیمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری فدراسیون روسیه به سئوال خبرنگاران درباره سخنان رئیس جمهور "ولادیمیر پوتین" که گفته است که قصد دارد خود را علیه ویروس کرونا واکسینه کند، توضیح داد.

سخنگوی کرملین تأیید کرد که رئیس جمهوری روسیه شخصاً ابراز تمایل کرده که ممکن است بعداً واکسن روسی علیه عفونت ویروس کرونا را خود مورد استفاده قرار داد و هر زمان که چنین اتفاقی بیفتد، قطعاً اطلاع رسانی خواهد شد.

در اواخر ماه سپتامبر، پسکوف اعلام کرده بود که ولادیمیر پوتین قصد دارد قبل از سفر به کره جنوبی (که مجدداً از سوی رئیس جمهوری این کشور دعوت شده) علیه ویروس کرونا واکسینه شود.

سخنگوی کرملین در عین حال یادآور شد: «واضح است که واکسیناسیون برای افزایش ایمنی رئیس جمهوری لازم است، هرچند اقدامات احتیاطی ویژه‌ای در خصوص ولادیمیر پوتین همواره رعایت می‌شود.»

به گفته پسکوف، رئیس جمهوری روسیه خود گفته است که به فکر واکسیناسیون است و این تصمیمی است که ولادیمیر پوتین، خود شخصاً درباره آن تصمیم گیری خواهد کرد.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: