پرسپولیس رقیب پاختاکور شد

کدخبر: 2362304

تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان آمار خوبی را در تقابل با نمایندگان فوتبال باشگاهی ایران داشته است که باعث می شود از آن به عنوان حریف سرسخت پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد.

مراسم قرعه کشی رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ناحیه غرب برگزار شد که طی آن تیم های فوتبال پرسپولیس - پاختاکور ازبکستان و النصر - الاهلی عربستان با یکدیگر رقابت می کنند.

نماینده ازبکستان در حالی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که پس از حذف الهلال عربستان به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در گروه B به عنوان صدرنشین با ۱۰ امتیاز صعود کرد تا در مرحله یک هشتم نهایی، حریف استقلال شود. ازبک ها که با شهرخودرو همگروه بودند در هر دو بازی رفت و برگشت از سد این تیم ایرانی گذشتند.

پاختاکور در مرحله یک هشتم هم توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد آبی پوشان ایران بگذرد تا حریف دیگر نماینده فوتبال ایران یعنی پرسپولیس شود.

پاختاکور که سابقه قهرمانی های متوالی در فوتبال ازبکستان را دارد تاکنون ۲۰ بار مقابل تیم های ایرانی بازی کرده است و فقط چهار بار مقابل نمایندگان فوتبال باشگاهی کشورمان شکست را تجربه کرده است.

ازبکها ۱۴ بار مقابل تیم های ایرانی به پیروزی رسیده اند و دو تقابل آنها با تیم های ایرانی هم به تساوی کشیده است.

پاختاکور تاکنون سه بار با پرسپولیس بازی کرده است که این تقابل ها دو بار با پیروزی نماینده ازبکستان و یک بار هم با نتیجه تساوی همراه بوده است.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۱۵ چهارشنبه هفته جاری با پاختاکور ابکستان دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار می کند.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: