دفاع مقدس مبارزه‌ای میان حق و باطل بود

کدخبر: 2362224

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اگر هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم به این دلیل است که مبارزه‌ای میان حق و باطل و نور و ظلمت بود.

سردار سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، صبح امروز (یکشنبه) در مراسمی با عنوان «تداوم دفاع مقدس در جبهه مقاومت» که به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بررسی نقش جبهه مقاومت در نظم جدید منطقه‌ای که در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز عملیات ثامن الائمه، اظهار داشت: قرآن از این ایام تحت عنوان ایام الله یاد کرده است‌.، اینکه موسی موظف شده و ماموریت یافته است قوم خود را از ظلمات به سمت نور هدایت کند و ایام الله را به آنها یادآوری کند.‌ اگر هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم به این دلیل است که مبارزه‌ای میان حق و باطل و نور و ظلمت بود. شهادت امام حسین علیه السلام هم همین است.

سردار حجازی تصریح کرد: ما در این جبهه حق و باطل کجا ایستادیم؟ خداوند اراده کرده است در این مبارزه، رویارویی و نبرد و هم‌آوری حق و باطل، حق را پیروز و باطل را نابود کند. خداوند اراده کرده بنده‌های خود را آزمایش و پیروز کند. ما به وسیله حق بر سر باطل می‌کوبیم تا آن را بشکنیم، نابود کنیم و آن را محو کنیم.‌

وی ادامه داد: خداوند می‌فرماید ما آسمانها و زمین را بیهوده نیافریدیم و این‌ها بیهوده نیست. این مبارزه حق و باطل هدف و مقصد دارد و به سمت و سویی حرکت می‌کند.‌ در مبارزه حق و باطل و نور و ظلمت، یک طرف حق است و یک طرف باطل، یک طرف علم است و یک طرف جهل. خوشبحال کسانی که از حق دفاع کردند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: