سرلشکر سلامی شهادت سردار خدادی را تسلیت گفت

کدخبر: 2362113

فرمانده کل سپاه در پیامی شهادت معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه را تسلیت گفت.

در پی شهادت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت جانباز عالیقدر، سردار رشید سپاه اسلام "سرتیپ پاسدار حمید خدادی" معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه " را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) ، خانواده مکرم و آحاد پاسداران انقلاب و همرزمان وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید یاد، خاطره و نقش آفرینی های سترگ و موفق آن شهید ارجمند و مخلص در سطوح مختلف حفاظتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح طی چهار دهه اخیر ، از جمله دوره همرزمی و یاری بخشی به سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس ، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای این نهاد انقلابی و مردمی و بلکه جامعه اسلامی خواهد بود.

اینجانب از خداوند متعال برای آن شهید عزیز رفعت جایگاه و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) و شهدای کربلا و برای بیت شریف و آحاد همکاران و رهروان وی عزت،توفیق ،سربلندی، و ثبات قدم در طریق الی الله و پیشبرندگی اهداف متعالی انقلاب اسلامی و ملت عظیم الشان ایران را مسئلت می جویم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: