راوی سفر اربعین باشید

کدخبر: 2362075

امسال با توجه به حضور ویروس حقیر و البته خطیر کرونا حضور همگانی در پیاده روی اربعین برای شیعیان فراهم نیست. همین عامل قطعا باعث دل‌تنگی بیشتر برای زائران سال‌های گذشته است. شاید این بهانه تقویت کننده خواست مسافران سال‌های گذشته اربعین برای یادآوری خاطرات‌شان باشد. روایت اولین سفر اربعین.

همیشه اولین‌ها برای آدم‌ ماندگارتر و خوشایندتر است. حالا در این بین اگر این اولین، مربوط به سفر اربعین باشد چه بسا خوشایندتر باشد. این روزها به ایام اربعین حسینی نزدیک می‌شویم. در این وقت شاید روایت اولین سفر پیاده‌روی اربعین علاوه بر این‌که برای خودمان خوشایند باشد، حال و هوای دل‌پذیری در دیگران هم ایجاد کند.

امسال با توجه به حضور ویروس حقیر و البته خطیر کرونا حضور همگانی در پیاده روی اربعین برای شیعیان فراهم نیست. همین عامل قطعا باعث دل‌تنگی بیشتر برای زائران سال‌های گذشته است. شاید این بهانه تقویت کننده خواست مسافران سال‌های گذشته اربعین برای یادآوری خاطرات‌شان باشد. روایت اولین سفر اربعین.

سایت پیاده روی اربعین تصمیم دارد تا اولین روایت‌های شما از اولین پیاده‌روی اربعین را جمع آوری کند. بعد از آن از بین آن‌ها تعدادی را برگزیند.

قالب ارسال آثار

شما می‌توانید روایت‌های‌ خود را از اولین سفر پیاده‌روی اربعین، در قالب صوت، ویدیو و متن برای ‌ما ارسال کنید.

مشخصات آثار ارسالی:

هر کدام از روایت‌های ارسال شده توسط شرکت کنندگان با توجه به قالبی که اثر را ارسال می‌کنند باید دارای مشخصه‌ی و محدودیت باشد.

فایل‌های صوتی باید با فرمت mp3 ضبط شده و حداکثر زمان آن ۱۰دقیقه باشد.

فایل‌های متنی با حداکثر ۱۵۰۰ کلمه

فایل‌های ویدیوئی با حجم حداکثر ۵۰۰ مگابایت و حداکثر زمان ۱۰دقیقه

نحوه ارسال آثار:

با توجه به این‌که قالب‌های ارسال محتوا متنوع و متفاوت است، تعیین سامانه مشخص برای همه قالب‌ها عملا امکان پذیر نیست. لذا با توجه به این محدودیت؛ شما می‌توانید اثر خود را به شناسه arbaeendatir@ در پیام‌رسان‌های تلگرام یا ایتا ارسال کنید.

مهلت ارسال آثار

با عنایت به این‌که اولویت در این است که روایت های برگزیده تا پیش از اربعین امسال منتشر شود، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مهرماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

داوری و جوایز:

روایت های رسیده در شبکه‌های اجتماعی و در دسترسی‌ها(کانال‌های) سایت اربعین به اشتراک گذاشته و توسط مخاطبان این شبکه‌ها داوری می‌شود.

محتوای کامل روایت به همراه مصاحبه با تولید کننده اثر در سایت اربعین به نشانی arbaeen.ir منتشر خواهد شد.

ارسال نظر: