ترامپ: ممکن است اجازه ندهم بایدن در انتخابات شرکت کند!

کدخبر: 2361877

رئیس جمهوری آمریکا در صحبت‌هایش در یک تجمع انتخاباتی گفت: ممکن است با امضای یک فرمان اجرایی اجازه ندهد جو بایدن به عنوان رقیبش از حزب دموکرات در انتخابات نوامبر آتی شرکت کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پیشتر چند بار ضمن یاد کردن از جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات به عنوان "جوی خوابالو" او را فاقد صلاحیت روانی برای رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا دانسته است. این در حالی است که جو بایدن در ارزیابی‌های پزشکی "سلامت" و "نیرومند" توصیف می‌شود.

ترامپ در صحبت‌هایش با اشاره مشخص به بایدن عنوان کرد: ما می‌توانیم لطیفه بگوییم، می‌توانیم بازی کنیم، می‌توانیم خوش بگذرانیم. شما نمی‌توانید این فرد را به عنوان رئیس جمهورتان داشته باشید. شاید من فرمانی اجرایی امضا کنم برای اینکه شما نتوانید او را به عنوان رئیس جمهورتان داشته باشید.

دونالد ترامپ در این تجمع این معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا را به عنوان "احمق‌ترین تمام نامزدها" و "بدترین نامزد در تاریخ سیاست ریاست جمهوری" این کشور توصیف کرد. رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر عنوان کرد بایدن قبل از ایراد سخنرانی‌های انتخاباتی برای بهبود عملکرد ذهنی‌اش موادی مصرف می‌کند.

وی ادامه داد: من قرار است با این فرد مناظره‌ای داشته باشم. شما هرگز نخواهید دانست. آنها به او یک چیز گنده تزریق می‌کنند و برای دو ساعت او بهتر از هر زمان عمل می‌کند. مشکل این است که بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد.

ترامپ خواستار آن شد که او و بایدن قبل از شرکت در مناظرات آتی ریاست جمهوری باید از بابت مصرف موادمخدر تست بدهند.

بایدن اخیرا در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌ان وعده داد که "کاملا شفاف" عمل کند و به ترامپ به خاطر زیر سوال بردن قابلیت ذهنی‌اش حمله کرد.

در اوایل سپتامبر ترامپ رسانه‌های آمریکا را به خاطر در پیش گرفتن رفتار ناعادلانه در قبال خودش سرزنش کرده و مدعی شد سوال‌هایی که رسانه‌ها از بایدن می‌پرسند به درد پرسیدن از بچه‌ها می‌خورند.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: