آخرین اخبار از وضعیت جسمانی «مهران رجبی»

کدخبر: 2361837

«مهران رجبی» گفت: به توصیه پزشک باید تا یک هفته استراحت کنم و به محض اینکه حالم بهتر شد به زنجان آمده و بازیم را در سریال «شهید شهریاری» انجام می‌دهم، 2 روز دیگر نیز از بیمارستان مرخص می شوم.

«مهران رجبی» بازیگر تلویزیون و سینما که چند روز پیش در اثر ابتلا به کرونا در بیمارستانی واقع در زنجان بستری شده بود، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: به هر حال من هم درگیری این بیماری شدم و خدا را شکر که نسبت به چند روز گذشته حال بهتری دارم.

وی ادامه داد: همچنان در بیمارستان بستری هستم. حالم کمی بهتر است و بیشتر حالت تهوع و بی اشتهایی دارم.

این بازیگر درباره زمان ترخیص از بیمارستان و ایفای نقش در سریال «شهید شهریاری» که برای این سریال راهی زنجان شده بود، بیان داشت: دو روز دیگر مرخص می شوم اما به توصیه پزشک باید تا یک هفته استراحت کنم و به محض اینکه حالم بهتر شد به زنجان آمده و بازیم را انجام می دهد.

مهران رجبی هفته گذشته برای ایفای نقش پدربزرگ شهید شهریاری در سریالی به نام همین شهید هسته ای راهی زنجان شده بود اما به محض رسیدن به گروه و قبل از اینکه مقابل دوربین برود، به دلیل علائم ناشی از سرماخوردگی به بیمارستانی در زنجان مراجعه کرده و بعد از انجام تست کرونا در همانجا بستری شد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: