برکت شیخ حسین انصاریان

کدخبر: 2361551

نوا، سخنان و دعاهای کمیل او در آن دوران‌ها جوانان را سیراب می‌کرد و پای منبرش چه اشک‌هایی ریخته شد از سلحشورانی که بسیاری از آنان امروز در میان ما نیستند و به شهادت رسیده‌اند.

دفتر اطلاع‌رسانی حجت‎‌الاسلام والمسلمین انصاریان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد روند درمانی حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان مناسب و حال ایشان رو به بهبود است. به گزارش تسنیم، ۲۲ شهریورماه بود که خبر ابتلای حجت‌الاسلام حسین انصاریان، استاد اخلاق و مفسر قرآن کریم به بیماری کرونا منتشر شد. روز گذشته و پس از گذشت ۲ روز از بستری شدن این استاد اخلاق، دفتر وی در اطلاعیه‌ای این طور نوشت: با توجه به پیگیری‌های مکرر دوستداران اهل‌بیت نسبت به وضعیت حال استاد انصاریان، به اطلاع می‌رساند با عنایت الهی و دعای مؤمنین، روند درمانی مناسب و حال عمومی استاد رو به بهبود است. جهت شفای همه بیماران بویژه استاد عزیزمان دعا و توسل به ساحت مقدس حضرت ارباب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام را تمنا داریم. محبت فرموده قرائت سوره حمد و زیارت عاشورا را فراموش نفرمایید».

حجت‌الاسلام انصاریان که در میان دوستداران آل‌الله و اهالی هیأت و روضه به «شیخ حسین» معروف است، یکی از شاخص‌ترین منبری‌های تهران است که از دوره جوانی با وعظ و روضه، با اکثر مردم ایران ارتباط برقرار کرده است. حجت‌الاسلام پناهیان در گفتاری پیرامون شیخ حسین انصاریان گفته است: نوا، سخنان و دعاهای کمیل او در آن دوران‌ها جوانان را سیراب می‌کرد و پای منبرش چه اشک‌هایی ریخته شد از سلحشورانی که بسیاری از آنان امروز در میان ما نیستند و به شهادت رسیده‌اند. حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه در جلسه‌ای به بیان سخنانی درباره حجت‌الاسلام حسین انصاریان پرداخت و گفت: حجت‌الاسلام حسین انصاریان خطیبی بسیار پرمعنویت است و حیف است ایشان با این سابقه درخشان و خدماتی که انجام دادند، در جامعه غریب واقع شوند؛ البته ایشان در میان مؤمنان غریب نیست. وی افزود: حقی که ایشان به این نظام و انقلاب دارند از این باب است که بسیاری از جوانان معنویت‌شان را در دوران ۸سال دفاع‌مقدس به او مدیون‌اند. نوا و سخنان او و حتی دعاهای کمیل او در آن دوران‌ها جوانان را سیراب می‌کرد و پای منبر ایشان چه اشک‌هایی ریخته شد از سلحشورانی که بسیاری از آنان امروزه در میان ما نیستند و به شهادت رسیده‌اند. حجت‌الاسلام پناهیان یادآور شد: نخستین‌بار نوار دعای کمیل ایشان را خود بنده چند بار گوش کردم و نمی‌توانستم براحتی از کنار آن عبور کنم، حیف است که مستندی از فعالیت‌های ایشان در ۱۰ سال اول انقلاب نسازیم.

«روزنامه وطن امروز»

ارسال نظر: