امسال رژه دفاع مقدس نداریم

کدخبر: 2361523

کارگر گفت: امسال نه در تهران و نه در خلیج فارس رژه نخواهیم داشت و به جای آن مراسم تکریم و گرامیداشت یک میلیون رزمنده دفاع مقدس را خواهیم داشت.

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی چهلمین سالگرد دفاع مقدس صبح امروز سه شنبه ٢۵ شهریور ماه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای اسلام به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم.

سردار کارگر گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس از سوم خرداد ماه امسال آغاز شده و به مدت ۴٣ هفته تا ٢٩ اسفندماه ادامه خواهد داشت. همه برنامه های تعیین شده تحت هدایت و نظارت ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار دارد و ستادهای جنبی مانند آنچه در وزارت خانه ها و نیروهای مسلح فعالیت می کنند، با هماهنگی ستاد مرکزی برنامه های خود را انجام می دهند.

وی ادامه داد: ١٨ ستاد در نیروهای مسلح، ٣١ ستاد استانی و ۴٠٠ ستاد نیز در شهرستان ها فعالیت می کنند. ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به ریاست سرلشکر باقری تشکیل شده و برنامه های متعددی نیز پیش بینی شده است.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس درباره برگزاری مراسم رژه سالیانه دفاع مقدس گفت: امسال نه در تهران و نه در خلیج فارس رژه نخواهیم داشت و به جای آن مراسم تکریم و گرامیداشت یک میلیون رزمنده دفاع مقدس را خواهیم داشت.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: