حجت نظری: دلمان از دولت خون است!

کدخبر: 2361015

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم مشاهده کردند که یک انتقاد به‌حق با عنوان ساخت و ساز در محله جماران چه عواقبی داشت و باعث جلوگیری از ورود شهردار تهران به جلسات هیئت دولت شد، گفت: دلمان از دولتی که خودمان روی کار آورده‌ایم «خون» است.

حجت نظری امروز در جریان دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: اقدام‌ها و جراحی‌های زیادی در شهر صورت گرفته است که اینگونه اقدامات در سالهای آینده خود را نشان خواهد داد اما باید اذعان کرد در انجام برخی از اقدام‌ها نیز مؤثر عمل نکرده‌ایم که یکی از آنها مطالبه مردم در ارتباط با آلودگی هواست و باید گفت شهرداری اختیار و توان مقابله با مافیای دیزلی را ندارد.

وی تصریح کرد: بنده بارها به همراه خانواده‌ام از مترو و اتوبوس و وسایل نقل عمومی استفاده کرده‌ایم و از فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی مطلعم و می‌دانم فرسودگی یعنی چی اما چه بگویم که دلمان از دولتی که خودمان روی کار آورده‌ایم خون است.

نظری خاطرنشان کرد: مردم مشاهده کردند که یک انتقاد به‌حق با عنوان ساخت و ساز در محله جماران چه عواقبی داشت و در کنار جلوگیری از ورود شهردار تهران به جلسات هیئت دولت، دنبال لغو محدودیت ارتفاع محله جماران رفتند!

وی متذکر شد: ناامید کردن مردم از انتخابات شاید بتوان در چند دوره، کرسی‌ها را بی‌دغدغه در اختیار نمایندگان همسوی خود قرار دهد اما در بلندمدت تهدید مخرب دارد و باید گفت چنانچه باد بکارند، طوفان درو خواهند کرد.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: