تهدیدهای نصرالله تو خالی نیست

کدخبر: 2360686

اظهارات دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت عاشورای حسینی (ع)، بازتاب ویژه‌ای در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشت.

مهمترین رسانه‌های رژیم صهیونیستی با انتشار گزارش‌هایی از سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت عاشورای حسینی (ع)، به آن واکنش نشان داده و به جدی بودن آن اشاره کردند.

شبکه ۱۳ اسرائیل در این باره اعلام کرد که این رژیم با اظهارات سید حسن نصرالله به طور کاملا جدی برخورد می‌کند؛ چراکه این سخنان تهدیدات توخالی نیستند.

این شبکه گزارش داد: حزب‌الله از این پس برای تبدیل مرز شمالی به یک خط مقدم فعال تلاش خواهد کرد". پس از انفجار بیروت، اسرائیل امیدوار بود که انگشت اتهام به سمت حزب الله نشانه برود و این انفجار به حزب‌الله تحمیل شود اما عکس این مسأله رخ داد و مشخص شد که حزب‌الله مهمترین قدرت نظامی و سیاسی در لبنان است.

شبکه ۱۳ اسرائیل در ادامه آورده است: سید حسن نصرالله به آماده باش نگه‌داشتن اسرائیل ادامه می دهد و سخنرانی او به مناسبت عاشورا نشان دهنده تعهد واضح او به گرفتن انتقام از اسرائیل به دلیل کشتن یکی از عناصر این حزب در سوریه است.

شبکه کان نیز در این باره اعلام کرد که سید حسن نصرالله امکان صرف‌نظر از تصمیم انتقام گیری را از جدول برنامه‌های روزانه خود حذف می‌کند و وی به معادله کشته شدن یک سرباز اسرائیلی دربرابر کشته شدن نیروی حزب الله در سوریه پایبند است.

طبق گزارش این شبکه، حزب الله به معادله "یک مقابل یک" اصرار دارد و به کمتر از آن رضایت نمی‌دهد و به دنبال کشتن یک سرباز اسرائیلی است. بنابراین تنش در مرزهای شمالی همچنان ادامه خواهد یافت.

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل نیز در واکنش به اظهارات یکشنبه سید حسن نصرالله نوشت: ارتش اسرائیل آمادگی خود در مرزهای شمالی را حفظ خواهد کرد چراکه حزب‌الله قصد بازنگری در تصمیمش را ندارد.

سید حسن نصرالله یکشنبه در سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که طبق "معادله بازدارندگی" در مقابل شهادت هر یک از مبارزان مقاومت، یک نظامی اسرائیلی را به هلاکت خواهند رساند.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: