هدایای تبلیغاتی به پاس تشکر از داروسازان و کادر درمان

کدخبر: 2360578

هدایای تبلیغاتی بدون آن که گاهی خودمان بدانیم، بخشی از زندگی ما شده است. اما مفهومی متفاوت و کارکردی ویژه را نسبت به سالیان گذشته با خود دارد. این هدایا دیگر صرفا تامین کننده بخشی از فرآیند تبلیغاتی نیست و به گستردگی و تاثیرگذاری یک فرهنگ عمل می‌کند.

نسیم آنلاین : هدایای تبلیغاتی بدون آن که گاهی خودمان بدانیم، بخشی از زندگی ما شده است. اما مفهومی متفاوت و کارکردی ویژه را نسبت به سالیان گذشته با خود دارد. این هدایا دیگر صرفا تامین کننده بخشی از فرآیند تبلیغاتی نیست و به گستردگی و تاثیرگذاری یک فرهنگ عمل می‌کند.

شکی نیست که مردم سراسر جهان در این دوران سخت و بی‌سابقه زندگی جدید و بسیار ناآشنایی را تجربه می‌کنند. اقامت طولانی در خانه و دنبال کردن دستورالعمل‌های بهداشتی که در سراسر دنیا ابلاغ شده است. یک واقعیت عجیب و غریب برای همه ما شکل گرفته است. حتی چیزهای کوچکی مانند غذا خوردن در رستوران یا رفتن به سینما اکنون مثل یک رویای دست نیافتنی شده است.

در این میان سهم سختی کشیدن کادر درمان بیش از باقی افراد نیز بوده است. چرا که آن‌ها نیز علاوه بر تحمل این محدودیت‌ها برای سلامتی و تلاش به جهت خروج از دنیاگیری ویروس کووید 19 تلاش می‌کنند. داروسازان هم به نوبه خود، همچون سایر کادر درمان به تلاش بی وقفه خود ادامه می‌دهند. تلاشی که از مدت‌ها پیش آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

در شرایطی این چنینی، ما شاهد واکنش‌های مختلفی متفاوت از حد معمول هستیم. این منجر به ایجاد مشکلات روحی و روانی مانند اضطراب، نگرانی، بی‌قراری و کسالت خواهد شد. همه این ‌ ها ما را به این سمت سوق می‌دهد که اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم به یکدیگر کمک کنیم و با انتقال حسی خوب درکنار یکدیگر باشیم.

5 شهریور مصادف با زادروز زکریای رازی، دانشمند بزرگ ایرانی، به روز داروساز نام‌گذاری شده. این مناسبت بهانه‌ای برای تقدیر و تشکر از داروسازان عزیز خواهد بود تا با ابراز احترام و قدردانی باعث دلگرمی آنان در این ایام شویم.

برای ابراز این حس چه چیزی بهتر از هدیه دادن خواهد بود؟ در ابعاد کوچک هدایای شخصی و در وسعت بیشتر برای یک شرکت داروسازی و کارکنانش استفاده از هدایای تبلیغاتی بسیار مناسب خواهد بود. مطمئنا هنگامی که این دوره به اتمام برسد، آن‌ها به خاطر می‌آورند که در این دوران سخت شما به یادشان بوده‌اید. به این بهانه در ادامه قصد داریم تا چند مورد از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی مناسب برای روز داروساز را به شما معرفی کنیم.

لیوان و ماگ تبلیغاتی

فلاسک و لیوان تبلیغاتی برای بسیاری از افراد جزو محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی هستند. قطعا برای کسی که برای مدت طولانی در محیط آزمایشگاهی فعالیت می‌کند نوشیدن قهوه و چای بسیار دلنشین خواهد بود. به واسطه ماگ و فلاسک شما می‌توانید این انرژی را به مخاطبتان بازگردانید. حتی اگر بسیاری از این افراد از راه دور و در خانه کار کنند یا در تعطیلات باشند هم به معنای این نیست که به کافئین نیاز ندارند! علاوه بر این، بهتر است برای انتخاب طرح مناسب تامل بیشتری کنید. به این ترتیب هدیه‌ای خاص و کاربردی‌تر را در اختیار خواهند داشت.

هدایای سازمانی

اگر مخاطب شما سازمان یا شرکتی بزرگ است، بهتر است به هدایای سازمانی توجه بیشتری داشته باشید. هدایایی همچون سررسید، تقویم، ساعت دیواری، جاکلیدی چرم و حتی خودکار برای این موارد بسیار پرمصرف هستند. آنچه که شما نیاز دارید این است که حس مهم بودن را به وسیله هدیه‌تان انتقال دهید. این احساس صرفا ارتباطی به میزان هزینه یا بزرگی هدیه ندارد.

ست هدیه

برای اینکه بخواهید هدایای خود را ارزشمندتر و جذاب تر جلوه دهید می‌توانید از کنار هم قرار دادن چند مورد در قالب یک جعبه هدیه استفاده کنید. به این صورت می‌توانید یک هارمونی و تناسب خوب میان نوع و طرح هدایا ایجاد نمایید و از آن به عنوان ست هدیه نیز یاد کنید. این ست هدیه برای افراد خاص با درک بهتر از سلیقه و علایقش بهتر و مناسب‌تر نیز خواهد بود.

ست‌ هدیه چرم از نمونه موارد بسیار زیبا است که به دنبال جنسی که برای آن به کار رفته زیبایی و جلوه خاصی دارد. حتی می‌توانید این تناسب جنس چرم را در سایر محصولات نیز رعایت کنید. به طور مثال اگر قصد قراردادن یک پاوربانک در کنار جاکلیدی و کیف پول چرم را دارید، یا از پاوربانک با رویه زینتی چرم استفاده کنید یا در تناسب درنگی محصولات بیشتر دقت نمایید.

ساعت هوشمند

برای فعالیت‌های طولانی مدت و در محیط‌های بیمارستانی و آزمایشگاهی خطراتی وجود دارد. اگر با اتفاقات امروزه به این خطرات نگاه کنیم، ابتلا به ویروس کرونا اولین گزینه‌ای است که به ذهن می‌آید. بنا به این شرایط استفاده از گوشی موبایل نیز کمی دشوار خواهد بود. چرا که آلودگی محیطی برای افراد خاص با درک بهتر از سلیقه و علایقش بهتر و مناسب‌تر نیز خواهد بود.

ست‌ هدیه چرم از نمونه موارد بسیار زیبا است که به دنبال جنسی که برای آن به کار رفته زیبایی و جلوه خاصی دارد. حتی می‌توانید این تناسب جنس چرم را در سایر محصولات نیز رعایت کنید. به طور مثال اگر قصد قراردادن یک پاوربانک در کنار جاکلیدی و کیف پول چرم را دارید، یا از پاوربانک با رویه زینتی چرم استفاده کنید یا در تناسب درنگی محصولات بیشتر دقت نمایید.

ساعت هوشمند

برای فعالیت‌های طولانی مدت و در محیط‌های بیمارستانی و آزمایشگاهی خطراتی وجود دارد. اگر با اتفاقات امروزه به این خطرات نگاه کنیم، ابتلا به ویروس کرونا اولین گزینه‌ای است که به ذهن می‌آید. بنا به این شرایط استفاده از گوشی موبایل نیز کمی دشوار خواهد بود. چرا که آلودگی محیطی ممکن است به روی سطح موبایل قرار بگیرد و موجب انتقال بیماری شود. اما ساعت‌های هوشمند در این میان کاربرد ویژه‌ای خواهند داشت. ساعت یا دستبند هوشمند علاوه بر کارکردهای قبل، با اتصال به گوشی موبایل شخص، اطلاعاتی ضروری مثل پیغام‌ها و تماس‌ها را نمایش می‌دهد و از این بابت فرآیند استفاده از موبایل را تسهیل می‌کند.

این هدیه تبلیغاتی همچنین برای افرادی که به به ورزش کردن و اطلاع یافتن از میزان تحرک و فعالیت روزانه‌شان علاقه‌مند هستند بسیار کاربردی خواهد بود.

هدیه‌ای خاص، مدرن و دوست داشتنی که با تکنولوژی روز به کمک افراد خواهد آمد.

هدایایی خاص و متفاوت

هیچ الزامی برای رعایت یک تناسب میان هدیه و هدیه‌گیرنده وجود ندارد. در واقع نیازی نیست که حتما هدیه شما با محوریت محصولات پزشکی و بهداشتی باشد. همین که هدیه شما کاربردی و دوست داشتنی باشد به اندازه کافی قابل قبول خواهد بود. به همین منظور می‌توانید با فاصله گرفتن از حرفه مخاطبتان به محصولی متفاوت و جذاب فکر کنید.

ابزارهای چندکاره از هدایای جذاب و کنجکاو کننده در این میان هستند. معمولا ابعاد کوچکی دارند و به راحتی در کیف یا حتی جیب جای می‌گیرند و در شرایط مختلف به کار می‌آیند. این ابزار تبلیغاتی می‌تواند چاقو، پیچ گوشتی، چراغ قوه و دربازکن را به طور مناسبی در کنار هم داشته باشد. به این ترتیب شانس نیاز و استفاده از این هدیه به نسبت کاربردش بالا است و این فرصت مناسبی برای هدیه دادن از سمت شما خواهد بود. ویژگی این هدیه به عمومی بودن و کاربرد زیادش است که هرکس را برای داشتن آن ترغیب می‌کند.

شرایط اقتصادی روزهای فعلی باعث شده است تا مشاغل کوچک‌تر ضمن تلاش برای افزایش آگاهی از برند، به دنبال راه‌های جایگزین و خاص برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها باشند. از این رو، استفاده از محصولات تبلیغاتی مانند قلم تبلیغاتی، ضد عفونی کننده دست، ماسک یا امثال مواردی که در این مطلب به آن اشاره کردیم گزینه‌های خوبی برای تحقق این اهداف هستند.

ارسال نظر: