فیلم: آیا آمارهای ایران در مورد کرونا دروغ است؟

کدخبر: 2360418

بیژن مقدم در گفتگو با «نسیم آنلاین» مطرح کرد: در موضوع کرونا جریان تحریف فعال شد و تلاش کرد آمارهای ایران را زیر سوال ببرد در حالی که در مورد آمارهای کشورهای دیگر سخنی نمی‌گفتند. جریان داخلی تحریف هم برای رسانه های خارجی محتوا تولید می کرد.

حجم ویدیو: 11.93M | مدت زمان ویدیو: 00:03:08 دانلود ویدیو

از دیگر مسائلی که به نظرم جریان تحریف تلاش کرد روی آن خیلی کار کند موضوع کرونا بود. موضوع کرونا از ابزارهای جریان تحریف است.

اول تلاش کردند قم را به عنوان کانون کرنا نشان دهند. در حالی که این موضوع واقعیت نداشت. می‌خواستند قم را به عنوان کانون شیوع کرونا مطرح کنند. از قم خارج شدند، ایران را به عنوان کانون مطرح کردند. شرایط جوری بود که انگار چین هم کنار گذاشته شود، در شیوع کرونا یا ما دوم هستیم، یا در دنیا اول هستیم. در حالی که مسائل مربوط به خودشان را کاملا غفلت کردند.

جالب است که ما را متهم به اهمال می‌کردند، اما در انگلیس و آمریکا و رئیس جمهور و نخست وزیرشان، اصلا بی اعتنا، به مسائل بهداشتی بود. خودشان هم گرفتار شدند.

برای مدیریت بیماری کرونا باید مرکز فرماندهی ایجاد می شد که این اتفاق افتاد. این مرکز باید صاحب صلاحیت و تشخیص باشد. هر کسی در بیمارستان مرد، نمی‌توانیم بگوییم این ناشی از کروناست. هر جنازه‌ای ناشی از این نیست. طرف یک دوربین مثلا در حدود پانصد متری جلوی در یک آرامستان و قبرستانی گذاشته است. همینطور که آمبولانس‌ها داخل می‌آیند، می‌گوید اینها کرونایی هستند. شما از هزار متر این طرف‌تر، یک گوشی گذاشته‌اید. چطور تشخیص دادید که اینها کرونایی هستند؟ از کجا فهمیدید که یکی از اینها تصادفی نیست، یکی سمته قلبی نیست، یکی غرق نشده است؟

در این جریان، خواستند در آمارهای ما خدشه وارد کنند. آخرین مورد، همین مصاحبه‌ای است که چند وقت قبل، یکی از روزنامه‌ها کرد که منجر به توقیف آن هم شده است ظاهرا. این مصاحبه، تمام آمارهای شما را زیر سئوال می‌برد. این به جریان تحریف در خارج از کشور کمک می‌کند، بدون این که حرفش مستندی داشته باشد.

جریان رسانه‌ای سلطنت طلب خارجی و در خدمت جریان آمریکایی تحریف هم همین را می‌گوید. می‌گوید آمارهای ایران دروغ است. اما در مورد آمارهای خود چیزی نمی‌گویند. در مورد آمارهای آمریکا هیچ چیز نمی‌گویند، در مورد انگلیس هیچ چیز نمی‌گویند، در مورد ایتالیا هیچ چیز نمی‌گویند. آنها حتما آمارهای درستی می‌دهند.

حجم ویدیو: 11.93M | مدت زمان ویدیو: 00:03:08 دانلود ویدیو
ارسال نظر: