کشف ۲۲۳ کیلوگرم تریاک در تهران

کدخبر: 2360276

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف ۲۲۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهارکرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری تریاک از قاچاقچیان مرز شرقی کشور تهیه کند و به شهر تهران انتقال دهد بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم محموله را در مخفیگاهش در شهرستان سیرجان استان کرمان پنهان کرده است تا در فرصت مناسبی به شهر تهران انتقال دهد، گفت: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی توسط ماموران پایگاه هفتم این پلیس نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به استان کرمان اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان مخفیگاه متهم در شهرستان سیرجان شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی از آن مکان انجام پذیرفت.

حسنوند ادامه داد: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران روز گذشته پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش در عملیات مشترک وی را دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۲۲۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال یافت و در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: