طرح سوال از وزیر ورزش در مجلس کلید خورد

کدخبر: 2360077

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان به دلیل قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال به هیئت رئیسه مجلس ارسال شد.

احمد راستینه در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره حواشی ایجاد شده پیرامون قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: مجلس شورای اسلامی نسبت به قرارداد «ویلموتس» بسیار حساس و جدی است چرا که نزدیک به ۱۶۵ میلیارد تومان در قالب قرارداد با این مربی به کشور تحمیل شده است.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان باید به طور ویژه نسبت به این موضوع اعتراض کند چرا که در عقد این قرارداد کوتاهی‌های زیادی صورت گرفته و برای اولین بار باید از جیب خود این افرادی که در تنظیم قرارداد با این مربی کوتاهی کردند، این غرامت داده شود.

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس تصریح کرد: ما از کسانی که در انعقاد این قرارداد دخیل بودند، به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کردیم و پرونده آنان در این کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

راستینه اضافه کرد: در شرایطی که کشور در تحریم است و دشمنان تلاش می‌کنند تا از هر منفذی به کشور ما لطمه بزنند، سوال ما از وزیر ورزش و جوانان این است که چرا هیچ نظارتی بر این قرارداد ننگین نداشت و به همین دلیل طرح سوال از وزیر ورزش و جوانان را آماده کرده و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کردیم.

وی گفت: اگر برای ما مسجل شود که شخص وزیر ورزش و جوانان در نظارت بر قرارداد «ویلموتس» کوتاهی کرده است، طرح استیضاح سلطانی فر را هم پیگیری خواهیم کرد.

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس افزود: علاوه بر اینکه تمام مسببان این قرارداد ننگین باید در دستگاه قضا محاکمه شوند و سازمان بازرسی باید به این مسئله ورود جدی داشته باشد.

راستینه گفت: کمیسیون فرهنگی و به ویژه کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی به طور ویژه این پرونده را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و هدف ما برخورد جدی با مسببان انعقاد این قرارداد است.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: