سلبریتی ها کرونا نمی گیرند!

کدخبر: 2359945

زمانی باور عوامانه ای در جامعه ایجاد شده بود که معتادها کرونا نمی گیرند، گویا بعد از معتادها، سلبریتی ها هم کرونا نمی گیرند!

نسیم آنلاین ؛ حسین رضایی: در حالیکه کشور هنوز در موج دوم کرونا قرار دارد و مکررا اعمال محدودیت های اجتماعی و لزوم اجباری شدن ماسک از رسانه ها اعلام می شود، در اقدامی تاسف بار بیستمین جشن حافظ بدون هیچگونه تغییری نسبت به سال های گذشته برگزار شد و برگزیدگان آن معرفی شدند.

با اینکه همین چند روز پیش حسن روحانی رئیس جمهور از جریمه متخلفین از رعایت پروتکل های بهداشتی چون لزوم استفاده از ماسک گفته بود و تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی موظف به اجرای این پروتکل ها شده اند، جشن حافظ با سکوت وزارت ارشاد، ستاد ملی کرونا و بقیه نهادهای مسئول بدون رعایت های حداقلی پروتکل های بهداشتی برگزار شد و انتشار تصاویر دورهمی سلبریتی ها نیز خود گواهی شد بر این بی مسئولیتی و بی خردی آنها. آیا جریمه هایی که رئیس جمهور اعلام کردند شامل سلبریتی ها و مسئولین متولی امر نیز خواهد شد یا آنها مستثنا هستند؟

ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت رسما اعلام کرده اند تجمعات بیش از 10 نفر ممنوع است چرا که خطر ابتلا به کرونا بسیار بالاست، حتی به توصیه ستاد ملی کرونا رئیس جمهور در صحن علنی مجلس جهت دفاع از وزیر پیشنهادی خود حاضر نمی شود، اما عکس های منتشر شده از جشن حافظ بازیگران نشان می دهد آنها هیچ توجهی به این پروتکل های بهداشتی نداشته اند و عملا تمامی دستورالعمل های بالادستی را به سخره گرفته اند.

سلبریتی هایی که مدام در صفحات مجازی شان برای کادر درمان و پرستاران ژست دلسوزی می گیرند و مدعی تمام عالم و آدم می شوند، یا در اوج کرونا عکس سفرهایشان به شمال منتشر می شود و حالا خودشان نه تنها جشن حافظ را لغو نمی کنند بلکه بدون رعایت حداقل های بهداشتی جشن حافظ برپامی کنند و وقیحانه عکس دورهمی بدون ماسک هم می گیرند تا به جامعه این پیام را صادر کنند که گویا سلبریتی ها کرونا نمی گیرند و تمامی این ادعاها و توصیه ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی فقط برای بقیه مردم بوده است نه خودشان.

وقتی جشنواره فیلم فجر احتمالا با تعطیلی مواجه می شود، سرنوشت اسکار امسال نامعلوم است و به تعویق می افتد، اپل رویدادش را آنلاین برگزار می کند، مراسم اهدای توپ طلا لغو می شود، فیلم پایتخت نیمه تمام می ماند، آنگاه با چه استدلال و منطقی جشن حافظ دقیقا با همان سبک و سیاق سال های گذشته باید برگزار شود؟

از طرفی بسیاری هیئت های عزاداری در ایام محرم تعطیل شده اند، دسته های عزاداری در خیابان ها تعطیل شده اند و احتمالا از فردا که هیئت هایی با رعایت فاصله های اجتماعی و اجباری بودن ماسک برگزار می شود توسط همین جماعت سلبریتی مدعی مورد نقد قرار می گیرد که چرا توجهی به شیوع کرونا نمی شود!

زمانی باور عوامانه ای در جامعه ایجاد شده بود که معتادها کرونا نمی گیرند، گویا بعد از معتادها، سلبریتی ها هم کرونا نمی گیرند! و این باور جاهلانه لابد این بار در میان سلبریتی ها رسوخ پیدا کرده است که اینگونه بی محابا بدون هیچ رعایتی جشن دورهمی می گیرند!

ارسال نظر: