ایثار نیروهای مسلح در مقابله با کرونا انعکاس یابد

کدخبر: 2359906

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح با رشادت و روحیه جهادی وارد عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا شده‌اند تا مردم آسیب کمتری ببینند، این فعالیت‌ها باید به نحو شایسته‌ای انعکاس یابد.

سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در نشست «هم‌اندیشی و هماهنگی فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران رسانه ملی» که در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با اشاره به نقش سازمان صدا و سیما در مقابله با جنگ‌های روانی و رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب اظهار داشت: امروز رسانه ملی متولی مقابله با جنگ نرم است و معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این رابطه همراه با دیگر سازمان‌ها در جهت مقابله با دشمنان گام برمی‌دارد.

وی افزود: این معاونت طبق مصوبه‌ای که در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به تصویب رسیده است به‌عنوان مرجع تأیید و یا تکذیب اخبار حوزه دفاعی و امنیتی شناخته می‌شود که این موضوع بر ضرورت تعامل بیشتر با سازمان صدا و سیما می‌افزاید.

سردار شکارچی با اشاره به ضرورت نشان دادن ایثارگری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ویروس کرونا گفت: در شرایطی که کشورهای مختلف دنیا امروز در مواجهه با کرونا به دنبال حفظ سلامت ارتش خود هستند، ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح ما با رشادت و روحیه جهادی وارد عرصه خطیر مقابله با این ویروس منحوس شده‌اند تا مردم آسیب کمتری ببینند که این فعالیت‌های اسلامی - انسانی باید به نحو شایسته‌ای انعکاس یابد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه باید تفاهم‌نامه‌هایی که در گذشته با سازمان صدا و سیما داشته‌ایم را تمدید و به‌روز کنیم، عنوان کرد: ظرفیت نیروهای مسلح در حوزه جنگ نرم، یک ظرفیت بسیار عظیم و گسترده است و طرفین می‌توانند از این ظرفیت‌ها با هم‌افزایی و تعامل بیشتر استفاده کنند.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: