تصاویر: کرونا تولید «سلمان فارسی» را متوقف نکرد

کدخبر: 2359764

با استقرار بهداشت‌یار ثابت و مقیم در تهران و شاهرود لوکیشن سریال، برای عمده عوامل سریال «سلمان فارسی» پرونده پزشکی تشکیل شده و این افراد به صورت مستمر توسط پزشک متخصص، معاینه می‌شوند.

حسین طاهری تهیه‌کننده سریال بابیان این مطلب گفت: عمده افرادی که مستمر با سریال سلمان فارسی همکاری می‌کنند، معاینه و به مدت یک سال، تحت پوشش بیمه کرونا قرار گرفته‌اند.

تهیه‌کننده سریال سلمان فارسی با توجه به تأکید سازمان صداوسیما و ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی مرکز بهداشت و درمان این سازمان گفت: نظارت‌های بهداشتی توسط این مرکز انجام می‌شود.

وی بر اهمیت سلامت تک‌تک افراد حاضر در این پروژه فاخر ویژه تاکید کرد و افزود: تلاش می‌شود هر روز افراد حاضر در پروژه بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، کنترل و تب سنجی شوند.

طاهری با اشاره به توزیع روزانه حدود ١٥٠٠ ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در میان عوامل سریال خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت افراد، در تمام مدت‌زمان فیلم‌برداری آمبولانسی مجهز به همراه پرسنلی کار آزموده در محل لوکیشن شاهرود حضور دارد.

فیلم‌برداری این سریال که از زمستان سال گذشته در کویر شهداد کرمان و جزیره قشم آغازشده بود، با فراگیر شدن ویروس کرونا، دچار تغییراتی شد، چنان‌که لوکیشن های داخلی مانند منطقه مجن شهرستان شاهرود و شهرک سینمایی نور، جایگزین لوکیشن های خارجی در ترکیه گردید و سرانجام فیلم‌برداری آن از دهم مرداد، از سر گرفته شد.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: