زنگنه: هیچ اختلافی میان وزارت نفت و وزارت اقتصادنیست

کدخبر: 2359626

وزیر نفت با بیان اینکه ما به تصمیم دولت و سازمان خصوصی‌سازی تمکین می‌کنیم، گفت: مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه جلسه هیأت وزیران و در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه هیچ سوالی را در مورد فروش نفت پاسخ نمی‌دهد، پیرامون اختلاف وزارت نفت و و وزارت امور اقتصادیی و دارایی درباره عرضه صندوق دارا دوم، گفت: من تعجب می‌کنم که با یک ناپختگی که یک مسئول سازمان خصوصی‌سازی کرد، موجب نگرانی مردم به وجود آمد. هیچ اختلافی میان وزارت نفت و وزارت اقتصاد و من و وزیر اقتصاد نیست و نبوده است.

وی افزود: ابتدا گفتند که ما می‌خواهیم ای‌تی‌اف برای پالایشگاه‌ها تشکیل شود. بعد گفتند لازم نیست و به صورت بلوکی عرضه می‌کنیم. ما هم دیگر آن مسئله را دنبال نکردیم اما شب قبل از این اظهارات مسئول سازمان خصوصی‌سازی که یکشنبه شب بود، من در دولت بودم و حرفی نزدم.

زنگنه ادامه داد: دیروز هم که گفتند ای‌تی‌اف تشکیل می‌شود فوری دستور دادم که این اتفاق رخ دهد. اما این چیزها اختلافی میان ما نیست و الان هم تشکیل می‌شود و در زمان مقررش به آن ترتیبی که وزارت اقتصاد مسئول است انجام می‌شود و مردم هم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وزیر نفت تاکید کرد: ما همیشه موافق خصوصی‌سازی پالایشگاه‌های نفت بودیم و الان هم هستیم و این تصمیمی که دولت داشته را ما اجرا خواهیم کرد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: