حماس: هرگونه تجاوز علیه غزه عواقب نامعلوم دارد

کدخبر: 2359453

محمود الزهار یکی از رهبران بلندپایه حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به ماجراجویی جدید علیه غزه هشدار داد و تأکید کرد که نتایج آن برای صهیونیست‌ها غیرقابل پیش‌بینی است.

«محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و«آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم درباره ادامه تجاوزات علیه غزه هشدار داد و افزود: هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه یک ماجراجویی خطرناک خواهد بود و نتایج آن برای صهیونیست‌ها غیرقابل پیش‌بینی است.

الزهار در ادامه گفت‌وگو با پایگاه خبری فلسطین الیوم ابراز کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش برای تحمیل اهداف خود بدون هیچ هزینه‌ای است و آنها به‌دنبال ادامه محاصره و در تنگنا قرار دادن شرایط زندگی فلسطینیان در غزه هستند.

وی با اشاره به سخنان بنی گانتس درباره حمله به غزه تأکید کرد: این سخنان بنی گانتس در چارچوب مزایده و درگیری‌های سیاسی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

محمود الزهار تصریح کرد: گانتس و نتانیاهو اگر بخواهند با نوار غزه مقابله کنند، این جنگ برای آن‌ها به‌ویژه در سایه پیامدهای شیوع اپیدمی ویروس کرونا میان نظامیان صهیونیست، ماجراجویی خطرناکی خواهد بود و نتایج آن غیر قابل پیش‌بینی است.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: