بزرگترین انبار مهمات جبهه النصره در ادلب منهدم شد

کدخبر: 2359025

نیروی هوایی ارتش سوریه از انهدام بزرگترین انبار مهمات جبهه النصره در حومه ادلب خبر داد.

نیروی هوایی ارتش سوریه موفق شد یکی از انبار‌های مهمات گروه تروریستی جبهة النصره را در ادلب منهدم کند؛ مسأله که انفجار‌هایی پیاپی را به دنبال داشت که صدای آن در مناطق شمال غربی سوریه تا شهر ادلب شنیده شد.

خبرنگار اسپوتنیک در حومه ادلب گزارش داد جنگنده‌های سوریه یکی از انبار‌های مهمات و تسلیحاتی تحریر الشام (جبهه النصره سابق) را در محوطه منطقه «بنش» در حومه شمال شرقی ادلب هدف قرار داد که سبب انهدام کامل این انبار شد.

خبرنگار این خبرگزاری همچنین به نقل از یک منبع میدانی اعلام کرد: عملیات هدف گیری، پس از مأموریت رصد هواپیما‌های شناسایی در خصوص یکی از پایگاه‌های دشمن انجام شد که از سوی گروه‌های مسلح به عنوان انبار مهمات و تسلیحات مورد استفاده قرار می‌گرفت.

این منبع در ادامه افزود: این رصد، مداخله‌ای سریع را از سوی جنگنده‌های سوری به دنبال داشت و سبب شد آن‌ها سلسله حملاتی هوایی را به انجام برسانند که این انبار منهدم شود. در پی این حملات، سلسله انفجار‌هایی در شماری از مناطق در حومه ادلب به گوش رسید که ناشی از آتش گرفتن سلاح‌ها و مهمات بود. طبق اطلاعات اولیه به دست آمده، بیش از ۲۰ نفر از افرادی که در نزدیکی مکان حمله وجود داشتند، در پی این عملیات کشته و یا زخمی شدند.

گفتنی است صبح امروز رسانه‌ها اعلام کردند صدای انفجار‌های شدیدی حومه شمالی ادلب را لرزانده که بعد مشخص شد در پی انفجار در انبار مهمات هیئت تحریر الشام، این صدا شنیده شده است. هیئت تحریر الشام، اسم جدید گروه تروریستی جبهه النصره سابق است که در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دارد.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: