دلایل خرید فالوور و لایک

کدخبر: 2358907

این روزها اینستاگرام یکی از رایج‌ترین و پربازدیدترین صفحات اجتماعی است که فرصت های طلایی بسیاری برای بازاریابی ایجاد کرده است. هر کسب و کاری که از این موقعیت استفاده نکند، فرصت بزرگی را از دست می دهد.

این روزها اینستاگرام یکی از رایج‌ترین و پربازدیدترین صفحات اجتماعی است که فرصت های طلایی بسیاری برای بازاریابی ایجاد کرده است. هر کسب و کاری که از این موقعیت استفاده نکند، فرصت بزرگی را از دست می دهد. مطمئناً شما هم در صفحه اینستاگرام پیج های زیادی را دنبال می کنید که برای افزایش فالوور و جذب مخاطب روش های مختلفی به کار می برند. یکی از این راه ها خرید فالوور است. آنها با افزایش فالوور کسب و کار مجازی خود را رونق می دهند و  روز به روز پیشرفت می کنند.

شما چطور؟ هنوز از روش سنتی برای فروش محصولات استفاده می‌کنید و اطمینانی به جذب مخاطب از طریق صفحات مجازی ندارید؟ باید بگوییم که ممکن است در چند سال آینده از کل دنیا عقب بمانید و با ضرر مالی زیادی روبه رو شوید. پس بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید تا دلایل خرید فالوور و لایک را بشنوید.

چرا می گوییم فالوور بخرید؟

اگر به اندازه کافی فالوور ندارید تا محصولات و حرفه خود را به همه معرفی کنید، تا دیر نشده چاره ای بیندیشید. شما از طریق خرید فالوور و لایک در سریع ترین زمان ممکن می توانید به افزایش بازدید پیج خود کمک کنید و بهتر از قبل توسط دنبال کننده ها به دیگران معرفی شوید.  در ادامه دلایل خرید فالوور را با یکدیگر بررسی می کنیم.

  1. با افزایش فالوور فروش بیشتری تجربه کنید.

برای مطرح شدن در فضای اینستاگرام، هرگز نمی توانید تعداد فالوور را نادیده بگیرید. برای فروش بیشتر اینترنتی تعداد فالوور بالا نیاز است.  خودتان را به عنوان یک کاربر معمولی در نظر بگیرید. اگر قصد داشته باشید از پیج های اینستاگرام خرید کنید، ابتدا چه چیزی را در نظر می گیرید؟ مطمئناً در اولین مرحله به تعداد فالوور نگاه می کنید.

تجربه افزایش فروش محصولات، شما را ترغیب می کند با هر تعداد فالووری که دارید، باز هم برای افزایش فالوور اقدام کنید.

  1. در کمترین زمان، با انبوهی از مشتریان روبرو می شوید.

طبیعی است که با فعالیت در یک بازه زمانی کوتاه، هرگز به تعداد فالوور بالا نمی رسید. تنها راه حل برای آن که یک شبه راه صدساله را طی کنید، خرید فالوور است. زمانی که اقدام به خرید فالوور می کنید، شما با انبوهی از مشتریان روبرو می شوید. چرا که افراد تازه وارد به پیج شما قصد دارند، ببینند فعالیت شما در چه زمینه ای است و چه محصولاتی را برای فروش به نمایش گذاشته اید.

  1. خرید فالوور، فالوور بیشتری به دنبال دارد!

با داشتن دنبال کننده بیشتر محبوبیت بیشتری بدست می آورید. چرا که دیگران ترغیب می شوند ببینند چه چیزی در پیج شماست که توانسته اید به این اندازه فالوور جذب کنید. یعنی شما با افزایش فالوور در صفحه اینستاگرام اعتبار بیشتری کسب می کنید و مشتریان راحت تر به شما اطمینان می کنند. و هر چقدر بیشتر فالوور داشته باشید، دیگران را بیشتر برای خرید از پیج ترغیب می کنید.

  1. تعداد بیشتری شما لایک می کنند.

با خرید فالوور مزایای دیگر مانند افزایش کامنت و لایک را هم تجربه می کنید. چرا که با خرید فالوور تعداد بازدید کننده بیشتری به سایت شما وارد می شوند که توسط آنها به دیگران نیز معرفی می شوید. البته افزایش فالوور باید هدفمند باشد. یعنی برای افرادی که تازه وارد پیج می شوند، حرفی تازه داشته باشید که در این صورت ماندگاری تعداد فالوورها تضمین می شود.

پیج منطقی به عنوان رقیب انتخاب کنید.

 برای خرید فالوور ارزان به سراغ رقبای منطقی بروید. حال منظورمان از رقبای منطقی چیست؟ پیج هایی برای خرید فالوور ارزان مناسب هستند که واقعی باشند. یعنی تعداد فالوور، لایک ها و کامنت های آنها یکی باشد. برای مثال، پیج هایی که پست کم و فالوور بسیار بالایی دارند، فعالیت زیادی ندارند و بدون شک فالور آنها واقعی نیست.

هنگام انتخاب یک پیج ۱۰ هزارفالووری باید دقت کنید که پست ها حداکثر ۲۰۰ بار لایک خورده باشد. چنین پیجی کاملاً هدفمند و برای خرید فالوور واقعی مناسب است. همچنین هنگام انتخاب پیج به محتوای آن نیز دقت کنید. محتوای پیج باید متناسب با حرفه شما باشد. توصیه می شود برای خرید فالوور به منظور کسب و کار بهتر، هیچگاه به سراغ پیج های شخصی نروید.

بعد از خرید فالوور دست به کار شوید!

فکر نکنید بعد از خرید فالوور کار تمام است. بلکه کار شما در این مرحله آغاز می‌شود. شما باید برای مطرح کردن کسب و کارتان فعالیت خود را بیشتر و بهتر از قبل کرده و تلاش کنید فالوورهای تازه وارد شده را به خود جذب کنید.

 پیشنهادات گفته شده ما را در ذهن خود بسپارید:

  • تنها به اشتراک عکس اکتفا نکنید. برای این که پیج تان فعال تر باشد و روح تازه‌ای به پیج دهید ویدیو بسازید.
  • به دنبال پست های مشابه پیج خود بگردید و آنها را لایک کنید.
  • بعد از خرید فالوور، بیشترین تاثیر برای داشتن فالوور بیشتر برگزاری مسابقه است.
  • پیج خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مطرح کنید.
  • برای انتشار پست از هشتگ ها استفاده کنید. هشتگ ها شانس شما را برای دیده شدن بیشتر می‌کند.
  • در بیو پیج اطلاعات مختصری به نمایش بگذارید.
  • مطرح کردن یک سوال هوشمندانه در زیر پست، یکی از کارهای حرفه‌ای برای افزایش بازدید و تعامل بیشتر با فالوورها است.

 چرا لایک بخریم؟

تنها داشتن فالوور برای افزایش اعتبار کافی نیست. بالا بودن لایک و بازدید پست های شما نیز در دید مخاطب بسیار اهمیت دارد. چرا که هر چقدر تعداد لایک شما بیشترباشد، نشان دهنده کیفیت بهتر صفحه شماست. در این صورت با خرید لایک می توانید فعالیت پیج خود را افزایش دهید و علاقه مندان بیشتری در حوزه کاری خود پیدا کنید.

قبل از خرید لایک بر روی محتوای پیج کار کنید.

فکر کنید، چه زمانی باعث می شود، یک پست را لایک کنید؟ زمانی که از محتوای آن خوشتان بیاید یا با محصولی روبروی شوید که به آن نیاز داشته باشید. پس بهتر است قبل از خرید لایک، محتوای هوشمندانه ای انتشار دهید.

نکته دیگری که باید هنگام خرید لایک به آن توجه کنید تعداد دنبال کننده هاست. یعنی متناسب با تعداد فالوور های خود اقدام به خرید کنید. صفحه ای که تعداد کمی فالوور دارد، نمی‌تواند لایک زیادی داشته باشد. از نظر فالوورها چنین شرایطی کاملاً غیر طبیعی جلوه می کند.

کلام آخر

رمز ها و نکات کلیدی زیادی برای دیده شدن در اینستاگرام وجود دارد که باید هر کدام را در مرحله خاصی انجام دهید. بنابراین اگر می‌خواهید کسب و کارتان در اینستاگرام رشد کند، هوشمندانه عمل کنید و هزینه های تبلیغاتی خود را هدفمند و با برنامه ریزی دقیق مدیریت نمایید.

ارسال نظر: