سانسور ۱۵ دقیقه‌ای «آقازاده»

کدخبر: 2358894

روز جمعه ۱۰ مرداد شیبان خاقانی تدوینگر سریال «آقازاده» با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت: «همچنان درگیر کات‌های دستوری» که نشان از ممیزی بعضی صحنه‌ها و تدوین دوباره قسمت ششم سریال داشت.

در نهایت این قسمت از سریال با ساعتی تأخیر به پخش رسید، اما انتشار تصاویری در صفحه رسمی سریال می‌گوید بعضی سکانس‌ها که مربوط به سفر مشهد شخصیت‌های اصلی بوده، حذف شده است.

جمعه ‌شب نیز صفحه رسمی «آقازاده» تصاویری را همراه دیالوگ‌هایی از قسمت ششم با توضیح «آن چه در سریال «آقازاده» ندیده‌اید» منتشر کرد.

طبق این تصاویر، مدت زمان ۱۵ دقیقه‌ای که از سریال حذف شده، مربوط به حضور یک زائر مسیحی در حرم امام رضا(ع) بوده که حامد از طرف شخصی به نام «شیخ‌باقر»، بسته‌ای را به او می‌رساند.

«شیخ‌باقر» شخصیتی بود که پدر «حامد» توصیه کرده بود به مشهد برود و با او که مجاور امام رضا(ع) و مرد اهل دلی است دیدار کند. بخش دیگری از ممیزی مربوط به پاسخ «شیخ‌باقر» در واکنش به سوال «حامد» بوده که پرسیده آیا او می‌دانسته آن زن زائر مسلمان نبوده؟ علاوه بر دیدار «حامد» با زائر مسیحی و گفت‌وگو با «شیخ باقر»، زیارت «راضیه» در حرم و گفت‌وگوی او با «شیخ باقر» نیز از موارد ممیزی سریال بوده است.

«روزنامه خراسان»

ارسال نظر: