مدیانا اس ام اس، بهترین پنل پیامکی

کدخبر: 2358851

در عرصه تکنولوژی اطلاعات کارهای تجارتی و خدماتی بسیار زیادی را می توان انجام داد، به گونه‌ای که گروهی از این ظرفیت تکنولوژی اطلاعات با عنوان های دریا و یا حتی اقیانوس فرصت ها نام می برند. یکی از این فرصت ها که تکنولوژی اطلاعات در اختیار کاربران قرار می دهد، پنل پیامکی است.

نسیم آنلاین : در عرصه تکنولوژی اطلاعات کارهای تجارتی و خدماتی بسیار زیادی را می توان انجام داد، به گونه‌ای که گروهی از این ظرفیت تکنولوژی اطلاعات با عنوان های دریا و یا حتی اقیانوس فرصت ها نام می برند. یکی از این فرصت ها که تکنولوژی اطلاعات در اختیار کاربران قرار می دهد، پنل پیامکی است. از پنل پیامکی به منظورهای مختلفی استفاده می شود. در ایران هم با توجه به گسترش زیرساخت های فضای مجازی، در این زمینه تلاش های زیادی انجام شده است و شرکت های زیادی که تخصص آن ها در زمینه تکنولوژی اطلاعات است، راه اندازی شده است. یکی از این شرکتهای موفق در این زمینه مدیانا اس ام اس است که می توان آن را بهترین پنل پیامک در ایران دانست. در این مقاله درباره این شرکت و خدماتی که به کاربران خود عرضه می کند، گفتگو می‌کنیم تا کاربران و کسانی که می‌خواهند از خدمات شرکت مدیانا اس ام اس، بهره مند شوند با اطلاعات بهتری بتوانند این شرکت را انتخاب کنند.

درباره شرکت مدیانا اس ام اس

راه اندازی شرکت مدیانا اس ام اس در سال ۱۳۹۱ اتفاق افتاد . در زمانی که فضای مجازی تازه داشت جایی برای خود با ز می‌کرد و کسب و کارهای مختلف در فضای مجازی ایجاد می شد ، این شرکت با تلاش و همت متخصصان بوم ی راه اندازی شد . هدف از راه اندازی این شرکت خد مات‌رسانی به کاربران است که با توجه به پیشرفت های بسیار زیاد تکنولوژی ، نیاز به این گونه شرکت ها بیشتر از پیش احساس می شود . شرکت مدیانا اس ام اس در این زمینه توانسته است که موفقیت های زیادی را به دست بیاورد و ضمن کسب سود بالا، رضایت مشتری ها که هدف اصلی شرکت است را نیز به دست آورده است. این شرکت در سراسر کشور دارای ۱۵۰ هزار کاربر است و ۱۲۰۰۰ نماینده در سطح کشور دارد. با توجه به خدمات رسانی بسیار خوب و حرفه ای شرکت مدیانا اس ام اس، این شرکت با برند ها و مجموعه های تجاری و صنعتی بزرگ کشور همکاری دارد و توانسته است که آنها را هم از این همکاری منتفع نماید. شرکت به دیانا را می‌توان یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی در ایران دانست. این مسئله با تلاش بسیار زیاد متخصصان و کارشناسان این شرکت میسر شده است.

دانش بنیان شدن شرکت مدیانا اس ام اس

در سال نود و هفت خورشیدی شرکت مدیانا اس ام اس به منظور هم افزایی دانش و ثروت و همچنین توسعه اقتصاد دانش محور، تبدیل به یک شرکت دانش بنیان شد. این امر باعث تحقق اهداف علمی و اقتصادی، شامل گسترش و کاربرد نوآوری و تجاری سازی دانش تکنولوژی اطلاعات می‌گردد. در نتیجه تحقیق و توسعه در حوزه تکنولوژی های برتر و با ارزش افزوده فراوان، اقتصاد را با کمک دانش به پیش می برد. پس از آن در شرکت مدیانا اس ام اس، نرم ‌افزار جامع کسب و کار، توسط کارشناسان این شرکت طراحی شد. با استفاده از این نرم افزار، کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند نیازهای اطلاعاتی خود را به راحتی برطرف کنند. استفاده از این نرم افزار بسیار برای کاربران نیز مفید به فایده است و می توانند برای گسترش کسی و کار خود بهره های زیادی از این نرم افزار پیشرفته ببرند. این نرم افزار کاملا بومی بوده و مناسب کسب و کار های داخل کشور طراحی شده است، تا کاربران ایرانی بتوانند کسب و کار خود را به وسیله نرم افزار جامع کسب و کار، به راحتی گسترش دهند.

نماینده در سطح کشور دارد. با توجه به خدمات رسانی بسیار خوب و حرفه ای شرکت مدیانا اس ام اس، این شرکت با برند ها و مجموعه های تجاری و صنعتی بزرگ کشور همکاری دارد و توانسته است که آنها را هم از این همکاری منتفع نماید. شرکت به دیانا را می‌توان یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی در ایران دانست. این مسئله با تلاش بسیار زیاد متخصصان و کارشناسان این شرکت میسر شده است.

قیمت پنل پیامکی

امروزه با گسترش فضای مجازی نیاز به پنل پیامکی برای هرگونه کسب و کاری احساس می‌شود. شما با داشتن یک پنل پیامکی می‌توانید به صورت گسترده برای اجناس خود تبلیغات کنید و به این صورت صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه های خود بنمایید. پنل های پیامکی همیشه توسط یک سامانه تخصصی به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می شود. به این صورت می‌تواند هر زمانی از شبانه روز پاسخگوی پرسش های شما باشد. برای کاربران پنل پیامکی، این پشتیبانی بسیار لازم است و کاربران می توانند بر اساس برنامه های خودشان از این پنل پیامکی استفاده کنند. پنل ارسال پیامک، قیمت های گوناگونی دارد و هر مجموعه با توجه به سیاست کاری خاص، به مشتریان ارائه می شود. سامانه مدیانا با ارائه امکانات تخصصی می‌توانند بهترین و مناسب ترین قیمت ها را به مشتریان خود ارائه دهد. شرکت مدیانا، دو نوع پنل را در بخش خرید سامانه پیامکی ارائه می دهد که از نظر ماهیت و کاربرد برای کاربران تفاوتی یکی است. پنل کاربری مدیانا برای گسترش کسب و کار ها و تعامل با مشتری ها مناسب تر است. با خرید پنل اس ام اسی شرکت مدیانا، پنل نمایندگی مدیانا به شما پیشنهاد می‌ شود که قیمت آنرا تنها یکبار پرداخت می کنید و دیگر نیازی نیست که پرداخت و سالانه داشته باشید. شما می توانید پنل پیامکی خود را با آدرس url و نام برند خودتان داشته باشید.

ارسال نظر: