تاثیر سرعت اینترنت در خرید سهام

کدخبر: 2358728

امروزه تمامی دغدغه های افراد خرید عرضه های اولیه در روز های پس از عرضه است ، در این موضوع می توان گفت که برای خرید همچین عرضه هایی سرعت اینترنت و سا سرعت سیستم خودمان هم تاثیری در خرید آن سهم دارد؟

نسیم آنلاین : امروزه تمامی دغدغه های افراد خرید عرضه های اولیه در روز های پس از عرضه است ، در این موضوع می توان گفت که برای خرید همچین عرضه هایی سرعت اینترنت و سا سرعت سیستم خودمان هم تاثیری در خرید آن سهم دارد؟

اگر که شما سال ها باشد که در زمینه بورس فعال می کنید باید این موضوع را خود بدانید که سرعت اینترنت بالا و پینگ خیلی پایین میتواند کمک خیلی زیادی به شما کند و شما را به هدف خود نزدیک کند.

بیایم موضوع را کاملا بررسی کنیم که اول چجوری سرعت اینترنت کنونی خود را تست کنیم.

تست سرعت اینترنت خانگی :

پینگ چیست؟

به زمان ساده پینگ یعنی ارسال اولین پکت از سمت شما و دریافت پاسخش ؛ شما با داشتن پینگ 40 میلی ثانیه موفق به خرید همیچین سهم هایی نخواهید بود ، وقتی شما سفارش خود را ارسال میکنید حدود 40 میلی ثانیه طول میکشد که این موضوع واقعا نگران کننده هست ، در بورس میلی ثانیه ها هم اهمیت زیادی دارند و امکان دارد در همین 40 میلی ثانیه هزاران نفر جلوی شما قرار گیرند و شما موفق به خرید آن سهم نشوید.

چه پینگی برای رقابت با سایر سهام داران بورس لازم است ؟

شما برای اینکه بتوانید سفارش خود را زود تر ارسال کنید باید پینگ خیلی پایینی داشته باشید ، پینگی حدود 1 میلی ثاینه و حتی زیر 1 میلی ثانیه.

حال این سوال پیش می آید که آیا در ایران میتوانیم پینگ زیر 1 میلی ثانیه داشته باشیم؟

بله ؛ شما میتوانید با تهیه سرور مجازی بورس دایرکت فا پینگ خود را به زیر 1 میلی ثانیه کاهش دهید. و این مورد را هم در نظر داشته باشید که سرعت اینترنت هم در خرید سهام فوق العاده موثر است.

چه سرعت اینترنتی برای خرید سهام خوب است؟

شما هر چه سرعت اینترنت بالاتری داشته باشید شانس شما در سرخطی زدن بیشتر است. همان طور که در چند سطر بالا گفتم که شما نهایت میتوانید با اینترنت های معمولی سرعتی برابر 16 الی 20 مگ بر ثانیه داشته باشید. حال برای خرید سهام چه سرعتی نیاز است؟ شما میتوایند از سرور مجازی بورس استفاده کنید که این سرور ها سرعتی برابر 10,000 مگابیت بر ثانیه به شما خواهند داد که این سرعت بالاترین سرعت اینترنت در ایران است.

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور در واقع یک کامپیوتر است که در مکانی به نام دیتاسنتر نگهداری میشود. وقتی شما سرور بورس تهیه می کنید ، یعنی یک کامپیوتر در استان تهران خریداری کرده اید و نمی توانید به صورت فیزیکی به منزل خود بیاورید و باید از طریق رموت به آن سیستم متصل شوید. پس از خرید سرور بورس به شما یک ایمیل ارسال خواهیم کرد که حاوی از اطلاعات زیر می باشد:

ip / user / pass

برای متصل شدن نیاز به نرم افزاری به نام remote desktop Connection دارید که در سیستم عامل های ویندوز به صورت پیشفرض وجود دارد و میتوانید با وارد کردن دسترسی سرور در این نرم افزار به سرور متصل شوید و آن را مدیریت کنید.

برای تست از سرعت اینترنت های خانگی سایت های زیادی هستند که شما میتوانید سرعت اینترنت خود را تست کنید. از جمله این سایت ها میتوان به سایت اسپید تست اشاره کرد. وقتی شما از تست های مرورگری برای اینترنت خانگی خود استفاده میکنید در همان تست پینگ و سرعت دانلود و سرعت آپلود شما را نشان میدهد. شما نهایت سرعتی که می توانید از شرکت های اینترنت بگیرید 50 الی 60 مگابیت بر ثانیه است که مطمئناً پینگ زیر 20 یا 30 میلی ثانیه به شما نخواهد نداد.

لوکیشن سرور مجازی بورس دایرکت فا کجا قرار دارد؟

این سرورها در دیتاسنتر برج میلاد تهران قرار دارند ، در طبقه ی 8 برج و زیر زمین دوم برج میلاد.

چگونه با این سرور ها کار کنیم؟

برای کار با این سرور ها یک اینترنت پایه نیاز دارید و یک سیستم معمولی ، سرعت اینترنت شما مهم نیست فقط یک اینترنت معمولی نیاز دارید ، شما پس از خرید سرور به مدت 1 ساعت بعد ایمیلی دریافت خواهید کرد که حاوی دسترسی سرور است. شما در منوی استارت کامپیوتر خود نرم افزار ( remote desktop Connection ) را سرچ کنید و وقتی نرم افزار باز شد در کادر اولاز شما ip سرور مجازی بورس را درخواست میکند و شما باید ip را در کارد مربوطه وارد کنید و دکمه ی کانکت را کلیک کنید ، صفحه جدید برای شما باز خواهد شد که در کادر اول یوزر و در کادر دوم پسورد را وارد میکنید و دکمه ی ok را کلیک کنید ؛ سپس صفحه ی جدید برای شما باز خواهد شد که این دسکتاپ جدید محیط سرور است و در این جا باید مرورگر خود را باز کنید و سایت کارگزاری خود را باز میکنید و ادامه فعالیت را درون سرور انجام خواهید داد.

همچنین با تلفن همراه هم میتوان به این سرور ها متصل شد شما پس از خرید سرور تمامی آموزش ها به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

نتیجه گیری : شما برای اینکه بتوانید عرضه های اولیه را در روز های پس از عرضه خریداری کنید باید از سرور مجازی بورس استفاده کنید ، همان طور که در بالا به شما توضیح داده ام بدون داشتن سرور مجازی بورس این کار فوق العاده سخت است و شاید میتوان گفت که غیر ممکن است. حال این سوال برای شما پیش می آید که فاصله زمانی لپ تاپ شما با سرور چه میشود؟ شما میتوانید به سادگی با نصب نرم افزار Auto Clicker در داخل سرور ، این فاصله زمانی لپ تاپ تا سرور را از میان بردارید و کلیک ها مستقیما از داخل سرور و توسط سرور به کارگزاری ارسال شود. دایرکت فا در تمامی پلان های سرور مجازی بورس اتو کلیکر را به صورت رایگان ارائه میکند. هنوز هم دیر نشده برای خرید سرور بورس همین الان اقدام کنید.

ارسال نظر: