بیانیه حزب الله: پاسخ ما به شهادت برادر مجاهدمان قطعی است

کدخبر: 2358514

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای به تشریح درگیری در مرز لبنان با فلسطین اشغالی پرداخت.

جنبش حزب الله لبنان در مورد اتفاقات عصر امروز در مزارع شبعا بیانیه‌ای صادر کرد که بدین شرح است: آنگونه که به نظر می رسد وحشت ارتش اسرائیل و شهرک نشین‌های آن در مرز لبنان و حالت آماده باش و نگرانی شدید از واکنش مقاومت به جنایت دشمن که منجر به شهادت برادر مجاهد ما علی کامل شد و نیز ناتوانی کامل آن در شناخت اهداف مقاومت، تمام این عوامل باعث شده تا دشمن هم از لحاظ میدانی هم و از لحاظ رسانه ای آشفته عمل کند. بر اساس این قاعده که "هر فریادی علیه آنهاست".

تمام آنچه رسانه‌های دشمن در مورد ناکامی عملیات نفوذ از سرزمین های لبنان به داخل فلسطین اشغالی و نیز به شهادت رسیدن و زخمی شدن نیروهای مقاومت در عملیات بمبارانی که در اطراف مزارع شبعا رخ داد، عنوان کرده‌اند به هیچ وجه صحت ندارد و تلاشی برای جعل پیروزی و هیمنه پوشالی است.

مقاومت اسلامی تاکید می کند که امروز هیچ گونه تیراندازی یا درگیری تا این لحظه رخ نداده و همه چیز از جانب یک طرف بوده و آن هم طرف دشمن ترسو، نگران و آشفته.

پاسخ ما به شهادت برادر مجاهدمان که در تجاوز رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق رخ داد قطعا به وقوع خواهد پیوست و صهیونیست ها هیچ کاری نباید بکنند جز آنکه در انتظار مجازات جنایت خود باقی بمانند.

بمباران های امروز دشمن علیه روستای الهباریه و آسیب دیدن منزل یکی از شهروندان نیز هرگز بی پاسخ نخواهد ماند و آن روز برای کسی که انتظارش را می کشد بسیار نزدیک است. پیروزی فقط نزد خدای عزیز جبار است.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: