زمان توزیع کارت آزمون ارشد اعلام شد

کدخبر: 2358418

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از روز دوشنبه ۱۳ مردادماه سال جاری می توانند برای دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون خود اقدام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ در نوبت صبح روزهای پنجشنبه ۱۶، جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. همچنین کارت شرکت در آزمون فوق حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه ۱۳ مرداد بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. بنابراین داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

همچنین آن دسته از داوطلبان آزمون فوق که علاوه بر کدرشته امتحانیاصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز شنبه مورخ ۱۸ مرداد تعیین شده است.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: