مدیران شبکه اینترنشنال پیگیری قضائی شوند

کدخبر: 2358277

جمعی از خانواده‌ها و قربانیان ترور ایران در نامه‌ای به دستگاه قضا و دیپلماسی کشور، خواستار پیگیری قضائی مدیران شبکه اینترنشنال در کشور میزبان این شبکه شدند.

جمعی از خانواده‌ها و قربانیان ترور ایران در نامه‌ای به دستگاه قضائی و دیپلماسی کشور خواستار پیگیری حقوقی پخش گردهمایی گروهک منافقین از شبکه سعودی اینترنشنال شدند.

متن این نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران

وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛

ما امضا کنندگان این پیام و درخواست، بخشی از خانواده بزرگ ۱۷ هزار قربانی ترور در ایران هستیم که پدران یا فرزندانمان توسط گروهک های تروریستی به ویژه منافقین ترور شده اند.

گروهک تروریستی منافقین در طول چهار دهه اخیر بیش از ۱۲ هزار تن از شهروندان ایرانی را به اشکال مختلف قربانی خشونت و ترورهای خود کرده است. انتشار ده ها گزارش توسط مراکز مطالعاتی و سازمان های اطلاعاتی غربی در سال های اخیر نشان دهنده واقعیت این گروه و حتی نوع نگاه این کشورها به این گروهک تبهکار و تروریست است و این گروه برای سال ها در بسیاری از لیست های تروریستی سازمان ها و کشورهای مختلف، به دلیل همین سوابق مشخص و غیرقابل انکار حضور داشته است.

متأسفانه در روزهای اخیر شاهد بودیم که یکی از شبکه های ماهواره ای به نام ایران اینترنشنال که با بودجه سعودی و از لندن پخش می شود، اقدام به پوشش رسانه ای برنامه های مجاهدین خلق (منافقین) کرده است. از نظرخانواده های قربانیان تروریسم منافقین، ادعای این شبکه مبنی بر رویکردش در شنیده شدن صدای مخالفان از طریق پخش برنامه های گروهک، پذیرفتنی نیست، بلکه تبلیغ و حمایتی آشکار از فرقه ای خشونت طلب، افراط گرا و سابقه دار است و منجر به جریحه دار شدن احساسات مجروحان عملیات تروریستی و خانواده های شهدایی شده که توسط این گروهک تروریستی به شهادت رسیده اند.

این خانواده ها ضمن اعتراض به رویکرد غیرحرفه ای این شبکه در پوشش چندباره برنامه های یک گروه تروریستی، این حق را برای خود محفوظ می دارد تا مدیران این شبکه را مورد پیگیرد قضایی در دادگاه های کشور میزبان قرار دهد.

انتظار خانواده بزرگ شهدا و قربانیان ترور در ایران از قوه محترم قضائیه و وزارت محترم امور خارجه پیگیری کامل این اعتراض تا پایان و تسهیل روند حقوقی این اقدام، توسط این خانواده هاست.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: