دولتِ روحانی بالاترین تخلف از قانون را داشته است

کدخبر: 2358150

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت دولتِ روحانی بالاترین تخلف و فرار از قانون را داشته است و مجلس باید جلوی تخلفات دولت را بگیرد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی و طی تذکری شفاهی اظهار داشت: رئیس جمهور و وزرا موظف هستند در مرداد ماه هر سال در مجلس حضور یابند و گزارشی از عملکرد خود به نمایندگان ارائه کنند.

وی بیان کرد: طبق قانون باید شخص رئیس جمهور و وزرا درباره عملکرد خود به نمایندگان گزارش دهند و باید بگویند چرا وضعیت کشور چنین شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سفره مردم به شدت کوچک شده و یک سال دیگر بر بی احترامی به پاسپورت ایرانی گذشت.

پژمانفر افزود: دولت باید گزارش دهد چرا ناامنی های داخلی و اطراف ایران تا این حد افزایش یافته است و باید آنان درباره وضعیت نابسامان فرهنگی، فضای مجازی و اقتصادی و نگرانی اجتماعی پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: دولت باید بگوید در حوزه مسکن چه اقداماتی انجامداده و باید گفت این دولت بالاترین تخلف و فرار ازقانون را داشته است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: قاطعیت و صلابت مجلس بر این است که جلوی تخلفات دولت را بگیرد و باید رئیس جمهور و وزرا در این ماه به مجلس بیایند و گزارش عملکرد خود را به نمایندگان ارائه کنند.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: