خاخام صهیونیست برای شفای شاه سعودی دست به دعا شد

کدخبر: 2358129

یکی از صفحه‌های وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی از رئیس بین‌المللی کمیته یهودیان آمریکا از دعای این خاخام صهیونیست برای شفای شاه سعودی خبر داد.

صفحه «اسرائیل تتکلم بالعربیه» (اسرائیل به زبان عربی سخن می‌گوید) در شبکه اجتماعی فیسبوک وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بتازگی با انتشار ویدئویی از «دیوید روزین» رئیس بین‌المللی بخش گفت‌و‌گوی ادیان کمیته یهودیان آمریکا از دعای او برای شفای «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «الجزیره»، این صفحه با انتشار ویدیوی یادشده نوشت: «خاخام یهودی برای سلامتی اعلی حضرت سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی که برای انجام آزمایش‌هایی در بیمارستان بستری است، دعا می‌کند».

این خاخام صهیونیست گفت: «به درگاه خداوند عزوجل خالق مهربانی و رحمت جهان متوسل می‌شویم تا برکات شفای خود را به اعلی حضرت سلمان شاه سعودی، خادم حرمین شریفین و حامی مقدسات اسلامی نازل کند».

دیوید روزین در ادامه گفت: «امیدواریم که خداوند سلامتی کامل را به ایشان بازگرداند و به او امکان حرکت در راستای رهبری ملت‌ و همچنین پیشبرد اقدامات مسالمت‌آمیز در منطقه و جهان را بدهد».

این خاخام صهیونیست در پایان گفت که این فرصت را غنیمت می‌شمارم تا از «اعلی حضرت» به خاطر میهمان‌نوازیشان از من و همکاران اعضای هیأت مدیره سازمان «KAICIID» مرکز جهانی گفت‌و‌گوی اتباع ادیان و فرهنگ‌های «عبدالله» شاه پیشین سعودی تشکر کنم.

شاه سعودی روز دوشنبه طبق اعلام دربار این کشور، به علت التهاب کیسه صفرا در بیمارستان بستری شد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: