واگذاری هپکو به تأمین اجتماعی با تصویب مجلس

کدخبر: 2358082

نود و هفتمین جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با حضور مسئولان وزارت صمت، سازمان تامین اجتماعی، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان کارگران، مدیران مجموعه هپکو برگزار شد.

میثم زالی، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در این جلسه با اشاره به لزوم حل هر چه سریع تر مشکلات این مجموعه صنعتی گفت: امیدواریم با واگذاری این مجموعه صنعتی به سازمان تامین اجتماعی و تایید این واگذاری توسط مجلس شورای اسلامی، هرچه سریع‌تر فرآیند تولید در این واحد به جریان افتاده و رونق گذشته به هپکو بازگردد.

وی همچنین با اشاره به لزوم حفظ فضای آرامش و متانت برای حل سریع تر مشکلات هپکو افزود: هرگونه اختلال در روند تولید این واحد، متوجه کارگران خواهد بود بنابراین بازگشت رونق به هپکو باید در فضای آرام و بدون تنش اتفاق بیفتد.

محمد حسن آصفری، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات کارگران توسط مدیران مجموعه تصریح کرد: رونق مجدد هپکو خواست همه مسئولان استان است و تمامی ارگان های مسئول باید وظایف خود را برای تحقق رونق تولید به نحو احسن انجام دهند.

نماینده کارگران، مدیران مجموعه، مدیران سازمان تامین اجتماعی و همچنین تعدادی از مدیران ایمیدرو و سازمان خصوصی سازی نیز در این جلسه به بیان نظرات و راهکارهای خود برای حل این واحد صنعتی پرداختند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: