«جشن قبرستان»؛ نمکی‌ بر زخم‌های مردم

کدخبر: 2357971

آقایان اصلاح طلب هیچ درک و فهمی از شرایط امروز جامعه ندارند که اینگونه بی قید و بند بجای رسیدگی به امور مُلک و مملکت مراسم های تشریفاتی و زائدی چون جشن تولد قبرستان برپا می کنند!

نسیم آنلاین ؛ حسین رضایی: روزجمعه 27 تیرماه جمعی از مقامات و رجال سیاسی که قرار بود امید و نشاط بیاورند، دور هم جمع شده و در مراسمی مشمئزکننده جشن تولد 50 سالگی بهشت زهرا(س) را گرفتند. پیروز حناچی شهردار تهران، سیدحسن مصطفوی تولیت حرم امام(ره)، حجه الاسلام سیدمحمود دعایی و احمد مسجد جامعی و دیگرانی از همین قماش مراسمی برپا کردند و کیک تولد قبرستان را بریدند و نوش جان کردند!

هرچند سعید خال مدیرعامل بهشت زهرا گفته این مراسم برای تقدیر و تشویق کارکنان بهشت زهرا برگزار شده اما عکس های منتشر شده از بریدن کیک تولد و حضور افراد خاص سیاسی چون دعایی و مصطفوی و امثالهم حکایت از امر دیگری دارد. آیا برای تشویق و تقدیر کارکنان باید برای 50 سالگی قبرستان مراسم گرفت و کیک تولد برید؟! جناب حناچی شهردار تهران خوب بود اگر برای تقدیر از کارکنان بهشت زهرا رفته اند، سری هم به قبرستان و غسال ها و مراسم های غریبانه فوتی های ناشی از کرونا می زدند، به حاشیه بهشت زهرا و کارتن خواب ها هم نظری می کردند تا ببینند مدیریت شهری آنها چه نتیجه ای داشته است؟ اصلا بجز این مراسم های دورهمی مقامات سیاسی و کیک بریدن ها، گذرشان به کارتن خواب های تهران هم افتاده است؟

معلوم نیست این ایده خارق العاده از کدام ذهن خلاق تراوش کرده که در روزهایی که مردم درگیر کرونا هستند و روزانه 70 نفر در همین بهشت زهرا تهران دفن می شوند، حالا حضرات اصلاح طلب دور هم جمع می شوند و کیک تولد 50 سالگی قبرستان را می برند؟! اساسا جشن تولد گرفتن و کیک بریدن برای قبرستان چه معنا و مفهومی برای جامعه دارد؟ مردمی که این روزها تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی و معیشتی هستند که دسته گُل دولت متبوع حضرات جشن تولدگیر هست، با دیدن تصاویر این مراسم چه احساسی خواهند داشت؟ مگر قرار نبود دولت تدبیر و امید برای مردم نشاط و امید ایجاد کند، چه می شود که نه تنها کورسوهای امید را می بندد و حالا برای قبرستان تهران هم تولد می گیرند و مقام قبرستان را پاس می دارند! اقدامی که دستاوردی جز نمک پاشیدن بر زخم مردم رنجدیده و تحت فشار و درگیر با کرونا نخواهد داشت!

گویا این آقایان اصلاح طلب میان مردم زندگی نمی کنند و هیچ درک و فهمی از شرایط امروز جامعه ندارند که اینگونه بی قید و بند بجای رسیدگی به امور مُلک و مملکت مراسم های تشریفاتی و زائدی چون جشن تولد قبرستان برپا می کنند! سید حسن مصطفوی که سابقا حرم امام مستضعفان را تبدیل به کاخ اغنیا و اشراف کرده ، حالا آنچنان غیرطبیعی نبود که در جشن تولد قبرستان بهشت زهرا هم شرکت کند!

از طرفی مقامات وزارت بهداشت که مدام اعلام می کنند هرگونه تجمعی بخاطر شیوع کرونا ممنوع است و همه را ملزم به آن کرده اند، معلوم نیست آیا این حضرات اصلاح طلب مستثنا هستند و این دستورالعمل ها صرفا برای مردم است؟ بهتر نیست شهردار تهران که تاکنون آن هم در وضعیت شهر تهران که در وضع هشدار قرار دارد و زیربار لغو طرح ترافیک هم نرفته است، حداقل این شوهای مسخره را تمام کند و بیش از این بر زخم مردم نمک نپاشد؟

ارسال نظر: