نامه اسماعیل هنیه به رئیس «جریان ملی آزاد» لبنان

کدخبر: 2357674

یک هیأت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نامه‌ای از «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش به «جبران باسیل» رهبر جریان ملی آزاد لبنان تحویل داده است.

منابع لبنانی، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که یک هیأت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نامه‌ای از «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش به «جبران باسیل» رهبر جریان ملی آزاد لبنان تحویل داده است.

به گزارش پایگاه خبری روزنامه «النهار»، هیأت یادشده به ریاست «احمد عبدالهادی» نامه‌ای با مضمون «تلاش‌ تل‌آویو برای الحاق کرانه باختری و ملغی کردن هر گونه امکان دست‌یابی به راه حل صلح‌ آمیز میان فلسطین و اسرائیل طبق راهکار دو دولتی» به جبران باسیل تحویل داده است.

در مقابل، جبران باسیل نیز ضمن اعلام همبستگی کامل خود با آرمان فلسطینیان، «هر گونه عملیات الحاق کرانه باختری یا [الحاق] هر بخش از خاک فلسطین یا کشورهای عربی از سوی اسرائیل» را محکوم کرد و در عین حال، بر «ایستادگی کامل این جریان در کنار ملت فلسطین در مبارزه برای بازپس‌گیری کشورشان و بازگشت تمام فلسطینیان به این کشور» تأکید کرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس، پیشتر، در اقدامی مشابه، در ارتباط با طرح معامله قرن و اشغال کرانه باختری نامه‌ای به دبیر کل حزب الله لبنان ارسال کرده بود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: