سایه موشک‌های مقاومت بر سر اهداف استراتژیک اسرائیل

کدخبر: 2357371

یک روزنامه صهیونیستی با اذعان به قدرت نظامی گروه های مقاومت نوشت که اهداف استراتژیک در اراضی اشغالی در تیررس موشک های مقاومت قرار گرفته است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتض در گزارشی به قدرت نظامی گروه های مقاومت و در معرض تهدید قرار گرفتن اراضی اشغالی اذعان کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: مقامات اسرائیلی ترجیح دادند با حملات هوایی علیه اهدافی در سوریه از نفوذ ایران در این کشور بکاهند اما این حملات نمی تواند به اهداف خود دست یابد. این حملات حتی نمی تواند از دقت موشک های حزب الله لبنان بکاهد.

بر اساس این گزارش، امروزه، بیش از ۲۰۰ هزار خمپاره موشکی و موشک کوچک و بزرگ به سمت مراکز مهم در اراضی اشغالی و اهداف استراتژیک و زیر ساختها و هم چنین ایستگاه های سوخت نشانه رفته است.

در ادامه این گزارش آمده است: این تهدیدات موشکی باعث شده اسرائیل بیشتر از دیگر مکان های جهان، در معرض تهدید قرار بگیرد. طی دههه اخیر که این تهدیدات علیه اسرائیل شدت گرفته است فرماندهان امنیتی و مسئولان سیاسی ما در خواب عمیقی فرو رفته است. نه ارتش و نه مسئولان ما آماده مقابله با این تهدید که در برابر چشم های پیشرفته تر شده، نیستند.

در این گزارش نوشته شده است: سطح توان نظامی برای مقابله با این تهدیدات و حمایت از جبهه داخلی پایین بوده و ما نمی توانیم با شلیک هزاران موشک به صورت روزانه رو به رو شویم. حملات هوایی اسرائیل علیه سوریه باعث می شود به اسرائیلی ها این حس داده شود که اوضاع تحت کنترل است اما اینطور نیست.

به نوشته این گزارش، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به تازگی اعلام کرده که پروژه افزایش دقت موشک های مقاومت به صورت موفقیت آمیز انجام شده است.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: