تصمیم نهایی برای زمان برگزاری کنکورهای سراسری امروز اعلام می‌شود.

کدخبر: 2357328

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تصمیم نهایی برای زمان برگزاری کنکورهای سراسری ظهر امروز، ۲۲ تیر اعلام می‌شود.

فاطمه‌زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شب گذشته مسئولان سازمان سنجش با وزیر بهداشت برای برگزاری کنکور سراسری، گفت: جلسه شب گذشته نتیجه خاصی در بر نداشت و تصمیم نهایی درباره زمان برگزار کنکورها اتخاذ نشد، با این وجود مقرر است نتیجه مذاکرات این جلسه، امروز توسط وزیر بهداشت به رئیس جمهور اعلام شود.

او در ادامه بیان کرد: بعد از اعلام نتیجه به رئیس جمهوری تصمیم گیری نهایی ظهر امروز اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه با بیان اینکه بر اساس تصمیم قبلی ستاد کرونا کنکور‌ها در زمان مشخص برگزار می‌شود، اظهار کرد: اولین کنکور پیش رو آزمون دکتری ناپیوسته سال ۹۹ است که در تاریخ ۲۶ تیر ماه برگزار خواهد شد.

طراحان سوالات کنکور دکتری از سال قبل در قرنطینه هستند

زرین‌آمیزی در ادامه درباره قرنطینه طراحان سوال کنکور، گفت: رویه به این صورت است که سازمان سنجش از طراحان سوال در سراسر کشور سوال جمع می‌کند و در نهایت طراحان اصلی که سوالات را انتخاب و نهایی می‌کنند تا پایان برگزاری آزمون در قرنطینه و جدا از خانواده و سایرین می‌ مانند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآوری کرد: با توجه به اینکه مقرر بود کنکور دکتری در نهم اسفند سال قبل برگزار شود طراحان سوالات این آزمون از سال گذشته در قرنطینه هستند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: