فرمانده هوانیروز ارتش: دستاوردی جدید در راه است

کدخبر: 2357325

امیر قربانی گفت: هوانیروز امروز در موضوع موشک‌های نقطه‌زن و موشک‌های هشت و‌نیم کیلومتر دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش صبح امروز در مراسم جشنواره مالک اشتر هوانیروز طی سخنانی اظهار داشت: امروز هوانیروز در‌ بحث دفاعی و امنیتی و‌ موشک‌های فایر اند فورگت و‌ نقطه‌زن و موشک‌های هشت و‌نیم کیلومتر دستاوردهای بسیار خوبی داشته است و ان‌شاالله به زودی به موشک‌های 20 کیلومتر و 100 کیلومتر دست پیدا خواهیم‌ کرد.

وی افزود: امروز ما در هوانیروز 435 نوع قطعه در تعداد 6 هزار تیراژ ساخته‌ایم. هوانیروز در 4 نقطه کشور از برادران عزیزمان در ارتش، سپاه و هنگ مرزی در مرزهای کشور پشتیبانی می‌کنیم.

فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد: بالگردهای هوانیروز تنها در طول یک‌شبانه روز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، 500 سورتی پرواز انجام دادند. هوانیروز در جریان آتش‌سوزی‌های زاگرس 2 هزار نفر‌ نیرو جابجا کرد. علاوه بر این هوانیروز امروز به 18 استان کشور خدمات اورژانس هوایی ارائه می‌دهد.

امیر قربانی ادامه داد: عملیات مرصاد یک عملیات منحصر بفرد در تاریخ دفاع مقدس بود که اتفاقا آقای پرویز فتاح رییس فعلی بنیاد هم در آن حضور داشت. خیانت منافقین به کشور ما را هیچ کس تاکنون انجام نداده است و هوانیروز در عملیات مرصاد، کمر منافقین را شکست.

وی گفت: هوانیروز بزرگترین رزمایش شبانه را در تاریکی مطلق به مدت 6 ساعت انجام داده است. از اقدامات رزمی تا تخلیه مجروح در این رزمایش انجام شد.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: