۴ میلیون خانوار در صف دریافت وام جدید کرونایی

کدخبر: 2357114

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی وزارت رفاه با بیان اینکه اولین قسط تسهیلات یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه دوران کرونا از تیرماه از حساب یارانه کسر می‌شود، گفت: هنوز 4 میلیون خانوار در صف دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه حمایتی هستند.

حسین میرزایی، در مورد زمان شروع اقساط تسهیلات یک میلیون تومانی حمایتی دوران کرونا گفت: اولین قسط وام کرونا طبق اعلام بانک مرکزی و اعلام قبلی ستاد تسهیلات کرونا، از تیرماه به میزان ۳۵ هزار و ۱۰۰ تومان از حساب یارانه سرپرست خانوارها کسر می‌شود.

وی افزود: همچنین ۴ میلیون خانوار جدید براساس اطلاعات دریافتی از وزارت کشور شامل خانوارهای با سرپرست دستفروش، پیک موتوری، رانندگان وانت‌بارها، کارگران ساختمانی بیمه تأمین اجتماعی براساس فهرست سازمان تأمین اجتماعی و خانوارهای یارانه‌بگیر پنج نفره و بیشتر در صف دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی جدید قرض‌الحسنه حمایتی قرار دارند.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی وزارت رفاه گفت: ‌طبق پیامکی که با سرشماره وزارت رفاه با سرپرستان این خانوارها ارسال شده، با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۶۳۶۹ این افراد تقاضای خود را برای دریافت وام جدید یک میلیون تومانی قرض‌الحسنه حمایتی اعلام می‌کنند. این وام‌ها نیز ۳۰ ماهه خواهد بود که با اقساط ۳۵ هزار و ۱۰۰تومانی از حساب سرپرستان خانوار اقساط آن برداشته می‌شود.

وی در مورد اینکه تاکنون چه تعداد افراد تقاضای این تسهیلات را کرده‌اند، گفت: هنوز جمع‌بندی صورت نگرفته و به محض جمع‌بندی اعلام می‌شود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: