اتحاد فتح و حماس در برابر نقشه های رژیم صهیونیستی

کدخبر: 2357014

مسئولان جنبش های فتح و حماس با برگزاری یک نشست مشترک اتحاد خود را در برابر نقشه های رژیم صهیونیستی علیه مسأله فلسطین اعلام کردند.

«حسام بدران» یکی از رهبران جنبش حماس و «احمد حلس» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در جریان یک نشست مشترک از طریق تلویزیون رسمی فلسطین اعلام کردند که اتحاد ملی فلسطین برای مبارزه با طرح های رژیم صهیونیستی لازم و ضروری است.

بدران در جریان این نشست اظهار داشت: تمام گروه های فلسطینی کاملا آماده اند تا تمام تلاش خود را برای خنثی کردن معامله قرن و طرح الحاق به کار بگیرند.

وی افزود: جنبش های فتح و حماس در تلاش هستند تا در خصوص جزئیات مقاومت مردمی به توافق برسند تا بدین وسیله پیام اتحاد را به دست اشغالگران صهیونیست برسانند.

بدران همچنین گفت: رهبران فتح و حماس به خوبی می دانند که مرحله کنونی چقدر خطرناک بوده و باید اقدامات واقعی و جدی در این خصوص اتخاذ شود.

احمد حلس نیز در جریان این نشست مشترک اظهار داشت: ما با اتحاد میان خود، به نبرد علیه نقشه های اشغالگران صهیونیست می رویم. ملت ما متحد بوده و جنبش های فتح و حماس طلایه دار ملت فلسطین به شمار می روند.

وی افزود: شکاف و اختلاف، دستاوردی برای هیچ گروه فلسطینی ندارد. ما به همگان می گوییم که ملت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست متحد است.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: