عضو لیکود: گانتز از طرح معامله قرن کاملا حمایت می‌کند

کدخبر: 2356805

یک سیاستمدار صهیونیست با بیان اینکه وزیر جنگ این رژیم کاملا از طرح معامله قرن حمایت می‌کند، گفت او تشکیل دولت فلسطینی را نیز پذیرفته است.

یک مقام حزب لیکود می‌گوید «بنی گانتز» وزیر جنگ و دیگر نخست‌وزیر چرخشی توافق کابینه ائتلافی تل‌آویو، با بند تشکیل دولت فلسطینی مستقل ذیل طرح آمریکایی موسوم به «معامله قرن» موافق است.

این مقام که نامش فاش نشد به شبکه «کان‌نیوز» گفت که گانتز ضمن موافقت با تشکیل دولت فلسطینی، از طرح معامله قرن کاملا حمایت می‌کند.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، وی همچنین افزود گانتز همچنین روابط خود با احزاب حریدی را بهبود بخشیده تا ضمن تداوم بخشیدن به ائتلاف، مانع اجرای نقشه احتمالی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم برای برگزاری انتخابات زودهنگام شوند.

کابینه تل‌آویو پیشتر وعده داده بود روز یکم جولای (چهارشنبه) تاریخ اجرای طرح اشغال خواهد بود اما به نوشته هاآرتص دلیل عدم اجرای این طرح در آن روز، این بود که طرح مذکور از ابتدا بیشتر به عنوان وسیله‌ای برای انحراف توجهات از پرونده‌های فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طراحی شده بود.

روزنامه «هاآرتص» نیز در یادداشتی نوشت دلیل عدم اجرای طرح اشغال در روز چهارشنبه، این بود که طرح مذکور از ابتدا بیشتر به عنوان وسیله‌ای برای انحراف توجهات از پرونده‌های فساد نتانیاهو طراحی شده بود و نه طرحی عملی.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: