امکان فروش ۳۰ درصد سهام عدالت از امروز

کدخبر: 2356785

از امروز کسانی که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را برگزیده‌اند می‌توانند از طریق کارگزاری‌های خود اقدام به فروش 30 درصد سهام عدالت کنند.

حسین فهیمی سخنگوی ستاد راهبری سهام عدالت امروز به صورت زنده در گفت‌وگو با شبکه خبر اعلام کرد: کسانی که شماره شبای خود را اعلام کرده‌اند و همچنین شماره تلفن همراه به نام آنها ثبت شده است، می‌توانند پرتفوی سهام عدالت خود را در سامانه سهام عدالت ملاحظه کنند و از امروز کسانی که روش مدیریت مستقیم سهام عدالت را برگزیده‌اند می‌توانند از طریق کارگزاری‌های خود اقدام به فروش 30 درصد سهام عدالت کنند.

وی افزود: کسانی که شماره شبای آنها مشکل داشته و یا تلفن همراه به نام آنها ثبت نشده باشد، امکان دیدن پرتفوی سهام عدالت ندارند و تنها راه برای شناسایی مشتریان مراجعه به سامانه سهام عدالت و سامانه سجام است که باید هم شماره تلفن همراه و هم شماره شبای حساب بانکی‌ آنها ثبت شود.

سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت گفت: طبق مصوبه شورای عالی بورس برای شناسایی دارندگان سهام عدالت باید 2 مورد شماره شبای حساب مرتبط و شماره همراه به نام خود دارنده سهام به سامانه سهام عدالت اعلام شود و کسانی کهخ ایرادی در اطلاعات آنها وجود دارد باید با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی سهام عدالت مراجعه کنند و یا با مرکز تماس 1569 از سراسر کشور تماس بگیرند.

فهیمی در مورد ارزش روز سهام عدالت گفت: ارزش روز سهام عدالت 532هزار تومانی حدود 15 میلیون تومان شده است و کسانی که سهام یک میلیون تومانی اسمی در اختیار دارند، طبعاً ارزش روز آن 2 برابر این رقم شده است.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه سهام عدالت مرکب از سهام 36 شرکت مهم و بنیادی بازار است بنابراین ارزش دارایی سهام عدالت بالا است و توصیه می‌شود در صورت عدم نیاز از فروش این سهام خودداری کنند و از منافع حاصل از آن استفاده کنند.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: