شناسایی هویت ۱۴ جانباخته حادثه آتش سوزی خیابان شریعتی

کدخبر: 2356560

فروزش درباره آخرین وضعیت احراز هویت جانباختگان حادثه انفجار خیابان شریعتی توضیحاتی داد.

فروزش مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: روند انتقال اجساد به پزشکی قانونی صورت گرفته و تشخیص هویت انجام شده است، اگر نیاز به بررسی و معاینه تکمیلی باشد آن‌ها را انجام می‌دهیم و نهایتا با صدور جواز دفن اجساد به خانواده‌ها تحویل داده می‌شوند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران ادامه داد: شناسایی هویت پیکرها در حال انجام است و لازمه اصلی شناسایی پیکرها حضور تمام خانواده‌ها است و تاکنون ۱۴ خانواده از متوفیان به ما مراجعه کرده‌اند و منتظر هستیم سایر خانواده‌ها هم مراجعه کنند.

وی با اشاره به یکی از مصدومانی که از کلینیک به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شده بود، گفت: متوجه شدیم که او هم جان خود را از دست داده و بر همین اساس بحث هماهنگی و انتقال پیکر فرد متوفی در حال انجام است و با حضور بستگان او معاینات پزشکی مراحل انتقال و تحویلش انجام خواهد شد.

فروزش با اشاره به زمان تحویل اجساد جانباختگان حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر به خانواده‌هایشان تصریح کرد: این موضوع بستگی به دستور مقام قضایی دارد، اما تعیین علت فوت با توجه به اینکه اجساد سالم هستند با معاینه و تأیید ظاهری بستگان انجام می‌شود و نیازی به انجام آزمایشات ژنتیکی نیست و امیدواریم تا پایان امروز با همراهی و همکاری بستگان متوفیان، تحویل اجساد را انجام دهیم.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: