بررسی امکان «ادامه فعالیت بازار تهران»

کدخبر: 2356419

استاندار تهران با اشاره به اینکه امکان تجدید نظر برای فعالیت برخی مراکز پرتجمع وجود دارد گفت: امکان ادامه فعالیت بازار تهران توسط تیم نظارت تا پایان هفته اعلام می شود.

انوشیروان محسنی بندپی، ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران از راه اندازی سامانه نظارت‌های مردمی در خصوص نظارت بر فعالیت‌های مختلف در شرایط کرونایی خبر داد و اظهار داشت: این سامانه از هفته جاری راه اندازی خواهد شد.

محسنی بندپی در ادامه با بیان اینکه همچنان بر این عقیده هستیم که تالارهای عروسی از مراکز پرخطر برای انتقال کرونا محسوب می‌شود گفت: استفاده از تالارها و رستوران‌ها طبق پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

استاندار تهران عنوان داشت: استفاده از ماسک در مترو به طور محسوس مشاهده می‌شود و ۹۰ درصد افراد به ماسک مجهز هستند و یکی از علت‌هایی که احساس می‌شود فاصله گذاری در مترو و در وسایل حمل و نقل عمومی به خوبی رعایت نمی‌شود تجمع و ازدحام زیاد است.

وی گفت: در خصوص بازار تهران و پاساژ علاالدین در صورتی که فاصله گذاری رعایت نشود برای ادامه فعالیت تجدید نظر خواهیم کرد که نتیجه آن توسط تیم نظارت تا پایان هفته اعلام خواهد شد.

استاندار تهران در رابطه با برگزاری نماز جمعه نیز عنوان داشت: در حال رایزنی هستیم که همچنان نماز جمعه در تهران به تعویق بیافتد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: