ائتلاف الفتح: توطئه‌های آمریکا برای تفرقه ناکام ماند

کدخبر: 2356377

یکی از اعضای ائتلاف الفتح عراق اعلام کرد: توطئه‌های گروه‌های نزدیک به آمریکا برای ایجاد درگیری و تفرقه میان حشد شعبی و نیروهای مبارزه با تروریسم عراق با شکست مواجه شد.

مختار الموسوی، یکی از اعضای ائتلاف الفتح عراق خاطرنشان کرد: سرویس مبارزه با تروریسم و حشد شعبی مسیر را بر روی تمامی توطئه‌های داخلی و خارجی علیه برخی از گروه‌های مقاومت اسلامی قطع کرده‌اند.

الموسوی همچنین گفت: کسانی که بر شعله‌ور شدن جنگ میان نیروهای سرویس مبارزه با تروریسم و حشد شعبی تمرکز کرده بودند، تلاشهایشان با شکست مواجه شد.

وی در ادامه افزود، طرف‌های خارجی نزدیک به آمریکا در عراق وجود دارند که به منظور نزدیک شدن به واشنگتن، با مشورت‌دهی غلط می‌خواستند سازمان حشد شعبی را ضعیف کنند.

الموسوی تصریح کرد، برخی از شخصیت‌های معروف به دنبال سوءاستفاده از شکاف میان سرویس‌های امنیتی و حشد شعبی هستند و حمله به نیروهای حشد شعبی توطئه و تحول خطرناکی است.

ازسوی دیگر، یک منبع عراقی از آزادی شش تن از اعضای بازداشت شده گردان‌های حزب‌الله عراق خبر داد.

این منبع اعلام کرد: قاضی حشد شعبی شش تن از عناصر گردان‌های حزب الله عراق را پس از اثبات عدم دست داشتن آنها در اتهامات مطرح شده مبنی بر شلیک موشک‌ آزاد کرد.

نیروهایی از سازمان مبارزه با تروریسم عراق بامداد جمعه با همدستی آمریکا به مقر گردان‌های حزب‌الله عراق حمله کرده و ۱۴ نیروی این گروه را بازداشت کردند.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: