سرلشکر سلامی:

تحریم تسلیحاتی ما را غافلگیر نکرد

کدخبر: 2356322

فرمانده کل سپاه پاسداران با اعلام اینکه در آینده نزدیک، شاهد ورود سیستم‌های غافلگیرانه سپاه خواهیم بود، گفت: تحریم تسلیحاتی اثری در قدرت دفاعی ما ندارد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز (شنبه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه و در جمع خبرنگاران، گفت: ما در تحریم تسلیحاتی جهانی هستیم از یک طرف تحریم های تسلیحاتی وجود دارد از طرف دیگر آمریکا و متحدانش جزو تهدیدات ما هستند. این تحریم تسلیحاتی فرصتی را برای دانشمندان تهیه کرد که نیازهای دفاعی را با تکیه بر توان بومی بسازند.

وی ادامه داد: چیزی که امروز دیدیدم، تنوع خوبی از تسلیحات زمینی است که بچه های نیروی زمینی جهت گیری خوبی را در این جهت گرفته اند که تمام سامانه های رزم زمینی مورد نیاز را پوشش می دهد.

سرلشکر سلامی خاطر نشان کرد: نکته مهم استفاده از تجهیزات برتر ساز است که نیروی زمینی را برای یک جنگ تمیز آماده می سازد. هم در بعد تخریب کار شده هم در دقت‌افزایی، کوچک‌سازی و بی خدمه سازی سلاح ها در اینجا کار شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از اتفاقات خوبی که صورت گرفته علاوه بر اینکه تمرکز فرمانده نیرو بر تقویت این مرکز است یک رابطه خوبی بین جهاد خود کفایی و هسته های رشد و دانش بنیان ایجاد شده است. این باعث شده در هیچ یک از سیستم های سلاح زمینی به خارج نیاز نداریم و این موضوعی که خارجی های در مورد تمدید تحریم های تسلیحاتی مطرح می‌کنند اثری در قدرت دفاعی ما ندارد و در آینده نزدیک شاهد ورود سیستم های غافلگیرانه خواهیم بود.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: