کشور در بهترین شرایط دفاعی است

کدخبر: 2356072

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه گفت:امروز در همه ساعت شبانه روز فرزندان انقلاب با چشمان باز دشمنان را رصد می کنند از این رو کشور در بهترین شرایط دفاعی قرار دارد.

سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ سپاه و رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نشست خبری که امروز (سه شنبه) برگزار شد با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: جنگ در حالی در ۳۱ شهریور ماه به صورت رسمی آغاز شده بود که ۶۰۱ بار پیش از آن رژیم بعث عراق به مرز های ایران تعدی کرده بود. به همین خاطر با فرمان امام خمینی (ره) بر همه تکلیف شد که به جبهه های بروند، بنابراین رزمندگان به کمک ارتش آمدند و دفاع هویت پیدا کرد.

وی افزود: ایستادگی مردم در دفاع مقدس موجب شد دشمن به اهدافش نرسد، در این راه شهدای فراوانی همچون سپهبد شهید صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی تقدیم شد که با همان روحیه دفاع مقدس جبهه مقاومت را نیز اداره کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه، دفاع مقدس را جنگ هویت دانست و گفت: در دفاع مقدس همه نیروهای مسلح و مردم ترکیب شدند و اتفاقات بزرگی را رقم زدند و هیمنه دشمن را در هم شکستند.

سردار فضلی با اشاره به برنامه های نیروهای مسلح برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس چهل هفته در سراسر کشور برنامه های ویژه ای خواهیم داشت، در این فرایند چهل هفته ای همه نیروهای شرکت خواهند داشت و به تدوین دستاوردهای عالی دفاع مقدس می پردازند.

وی تصرح کرد: امروز در همه ساعت شبانه روز فرزندان انقلاب اسلامی ایران با چشمان باز دشمنان را رصد می کنند و با وجود همه مشکلات کشور در بهترین شرایط دفاعی قرار دارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ما در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال تدوین دستاوردهای عالی دفاع مقدس برای جوانان هستیم، البته در اجرای همه برنامه ها با توجه به شرایط کرونا پروتکل های مختلف بهداشتی رعایت کرده و از ظرفیت های رسانه ها استفاده می کنیم.

ادامه دارد ...

ارسال نظر: